کد خبر: ١٧٥٦٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/10/30-١٨:١٦

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبادان گفت:مسابقه دوچرخه سواری دوم بهمن ماه سال ۹۹ به مناسبت روز هوای پاک در آبادان برگزار می‌شود.

 

به گزارش آبادان خبر، علی فتحی نیا در نشست برگزاری هفته هوای پاک ضمن بیان معضلات و دغدغه‌های زیست محیطی شهرستان، تنها راهکار بهبود وضعیت موجود را حضور و همدلی آحاد مردم علی الخصوص مسئولان و صنایع شهرستان در خط مقدم بیان نمود و گفت: امیدواریم با همت مسئولان و صنایع، هوای پاک که حق مردم شهرستان می‌باشد محقق شود.

علمدار کاظمی دبیر هیات ورزش همگانی منطقه آزاد اروند نیز در این نشست گزارش کوتاهی از عملکرد این هیات در چند ماهه گذشته را ارائه داد و به مواردی از ویژه برنامه این هیات برای برگزاری هرچه با شکوهتر روز هوای پاک اشاره کرد.

زهره دلاور سرپرست کمیته ورزش و توسعه‌ی فعالیت بدنی کودکان منطقه‌ی آزاد اروند نیز به بیان نقطه نظرات پرداخت و برای انجام برنامه‌های کوتاه مدت و دراز مدت زیست محیطی به منظور بهبود وضعیت و معضلات شهرستان و اشاعه ترویج فرهنگ زیست محیطی اعلام آمادگی نمود.

در پایان نشست مصوباتی درخصوص برگزاری مسابقه دوچرخه سواری در روز دوم بهمن ماه با همکاری منطقه آزاد اروند و شرکت پتروشیمی آبادان به مناسبت روز هوای پاک به تصویب رسید.

آبادان,خبر آبادان,اخبار آبادان,آبادان نیوز,آبادان خبر,خوزستان,خبر خوزستان,اخبار خوزستان،منطقه آزاد اروند

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: