کد خبر: ٢٨٨٣١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/12/07-١٢:٠١

معاون مدیرکل فرهنگ و ارشاد خوزستان خبر داد؛

چهارمین فراخوان جایزه فیروزه در خوزستان

چهارمین جشنواره فیروزه در خوزستان آغاز شد.

 

آبادان نیوزمجید منادی، معاون فرهنگی و رسانه‌ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از آغاز به کار دبیرخانه چهارمین جشنواره فیروزه در استان خوزستان همزمان با هشتمین دوره این جشنواره در سراسر کشور خبر داد.

او گفت: از آنجایی که یکی از دغدغه‌های مهم مسؤولان فرهنگی کشور حمایت از کالاها و محصولات فرهنگی با الگوی ایرانی و اسلامی است باید با شناسایی هنرمندان و صنعت‌گران گمنام و نوپا نسبت به حمایت و گسترش این محصولات در بین مردم جامعه تلاش کنیم.

منادی ادامه داد: این دوره از جشنواره با سه رویکرد ایده‌های استارتاپی، کسب وکارهای نوپا و کسب‌وکارهای تجاری شده و فعال در ۲ مرحله تعیین برگزیدگان استانی و در ادامه تعیین و تقدیر برگزیدگان ملی برگزار خواهد شد.

معاون مدیرکل فرهنگ و ارشاد خوزستان با اشاره به زمان برگزاری جشنواره ملی فیروزه اعلام کرد: علاقه‌مندان و فعالان می‌توانند آثار خود را تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ در سامانه مربوط به جشنواره بارگذاری کنند.

وی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان قصد دارد ضمن آشنایی با توانمندی‌های موسسات و مجموعه‌های فرهنگی به زودی برخی برنامه‌های جانبی آموزشی و توانمندسازی را برگزار کند./ اخبار خوزستان

منبع: ایسنا

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: