کد خبر: ١٩٤٩٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/01/28-١١:٥١

دبیر برگزاری نخستین جشنواره ماسک وجیه اروند گفت: با توجه به شرایط حاد کرونایی در منطقه آزاد اروند ،لوح تقدیر و جوائز شرکت کنندگان در نخستین جشنواره ماسک وجیه اروند بصورت پستی ارسال گردید.

 

به گزارش آبادان خبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند ، مهرداد صیادی سامانی اظهار کرد: این مسابقه به منظور آحاد مردم از ماسک و معرفی الگوها و سبک های اصیل و نوین ایرانی _اسلامی و ملّی در استفاده از آن ها در طراحی و دوخت ماسک های بهداشتی و کاربردی ، برگزار گردید .

سامانی با اعلام سایر اهداف برگزاری این مسابقه افزود: در نخستین جشنواره ماسک وجیه اروند سعی شد بازار به سوی تولید داخلی و تشویق آحاد مردم به پرهیز از انتخاب ومصرف الگوهای بیگانه وغیرمانوس با فرهنگ و هویت ایرانی_ اسلامی هدایت گردد.

وی بیان کرد: این جشنواره توسط موسسه طراحان لباس نقش پوش اروند و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند و با حمایت های اداره فرهنگی دانشکده علوم پزشکی آبادان و فروشگاه پارچه سرای عظیمی برگزار گردید.

قابل ذکر است این مسابقه از تاریخ اول اسفند ماه سال 1399 شروع بکار کرد و تا تاریخ 20 اسفندماه سال ۱۳۹۹ آثار تحویل و تا 25 اسفند ماه سال گذشته آثار به نمایش گذاشته شد .

 

مناطق آزاد،منطقه آزاد اروند،جشنواره ماسک،آبادان خبر،آبادان نیوز،کرونا،دانشکده پزشکی آبادان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: