کد خبر: ١٩٤٧٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/01/27-١٧:٣٧

مدیرتوسعه فرهنگی هنری سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: ویژه برنامه« هلال اروند» با رویکرد سبک زندگی ایرانی اسلامی در ایام مبارک ماه رمضان، مهمان خانه های اروندنشینان است.

 

به گزارش آبادان خبر و به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، حمید بحرینی در دومین شب از اجرای ویژه برنامه « هلال اروند» با بیان اینکه این برنامه به موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی و نشاط می پردازد، اظهار داشت: تلاش شده با تکیه بر نظرات و مبانی کارشناسی شده، فعالیت های مثمر ثمری را در راستای موضوع این رویداد فرهنگی به سمع و نظر شهروندان برسانیم.

بحرینی تصریح کرد: همچون دو سال اخیر و با توجه به گسترش کروناویروس که شهروندان می بایست فعالیت ها و برنامه ریزی هایشان را به لحاظ ایمنی بیشتر در خانه انجام دهند؛ ویژه برنامه های مناسبتی نیز با تکیه بر شعار در خانه بمانیم به شکل استودیویی در سازمان منطقه آزاد اروند ضبط و به طور مستقیم از طریق بسترهای گوناگون فضای مجازی در دسترس عموم قرار می گیرد.

وی برنامه‌های این رویداد فرهنگی را سرشار از ظرفیت‌های علمی و اندیشه‌ای کارشناسان معتبر و مسئولان حوزه‌های مرتبط با این موضوع عنوان کرد و افزود: همه روزه هنرمندان و فعالین فرهنگی دینی و کارشناسان حوزه های مختلف شهرستان های آبادان و خرمشهر در این برنامه حضور پیدا می کنند و در راستای یکی از رویکردهای این ویژه برنامه که ارائه برنامه های کاربردی ویژه خانواده و کودک است، مباحث اثر گذاری را مطرح می کنند.

حمید بحرینی خاطر نشان کرد: هر شب برنامه های شاد و مفرحی که در سبک زندگی ایرانی اسلامی بسیار حایز اهمیت است اجرا می شود و هنرمندان با نگاه و سبک کاری خود مسائل کاربردی و برنامه های جذاب و مفرحی را به نمایش در می آورند.

وی از تلاش این سازمان جهت مشارکت با نهادها و ارگان های مختلفی که تمایل به شرکت در این ویژه برنامه دارند گفت و اظهار داشت: هنرمندان پیشکسوت نیز در این شب ها از تجربه و تخصصشان در راستای هرچه بهتر شدن سبک زندگی شهروندان صحبت های کاربردی انجام می دهند.

بحرینی اذعان داشت: با توجه به اینکه رمضان ماه بهار قرآن، عبادت و بندگی است از متخصصان و پیشکسوتان حوزه قرآن و مسائل دینی و نظرات کارشناسان حوزه های علمیه دو شهرستان نیز جهت هرچه بهتر شدن این رویداد، استفاده می کنیم.

او حضور کارشناسان بهداشت و سلامت و توضیح در خصوص مسائل و نکات بهداشتی با توجه به شرایط کرونا در ایام رمضان را از دیگر اقدامات مهم ویژه برنامه « هلال اروند» عنوان کرد و گفت: در ماه مبارک رمضان شاهد مناسبت های مختلف دینی، ملی، فرهنگی و هنری نظیر ولادت امام حسن مجتبی(ع)؛ فرهنگ بومی گرگیعان و .. هستیم که تلاش داریم بطور ویژه به این رویدادها بپردازیم.

مدیرتوسعه فرهنگی هنری سازمان منطقه آزاد اروند انجام فعالیت های خیرخواهانه نظیر گلریزان با همکاری مدیریت اجتماعی این معاونت را از اقدامات مهم و پر اهمیت این ایام دانست و در پایان تصریح کرد: تیم برگزاری ویژه برنامه ماه مبارک رمضان در حال تدارک برنامه های متناسب با شهادت امام علی(ع) و شب های قدر است و علاوه بر آن با دعوت از پیشکسوتان دفاع مقدس و روایت خاطرات آن روزگار و بیان حال و هوای رمضان در جبه های جنگ، قصد دارد حال و هوای آن روزها را برای نسل جدید بازگو کند.

 

منطقه آزاد اروند،کروناویروس،هلال اروند،ماه مبارک رمضان،آبادان خبر،آبادان نیوز 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: