کد خبر: ١٩٤٤٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/01/26-١٧:٢٤

سازمان منطقه آزاد اروند در اولین شب از ماه مبارک رمضان، با پخش ویژه برنامه‌ « هلال اروند» مهمان خانه روزه‌داران اروند نشین شد.

 

به گزارش آبادان خبر و به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در اولین شب از اجرای ویژه برنامه « هلال اروند» ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، گفت: یکی از وظایف تعریف شده برای این معاونت، فعالیت در حوزه فرهنگ و هنر منطقه است.

وی افزود: جای بسی خرسندی است که ما در منطقه آزادی خدمت می کنیم که دارای هنرمندان بسیار فاخر و ارزشمندی است که خدمت کردن و در کنارشان بودن از یک سو سخت است و از سوی دیگر آسان.

قدرت اله طمیمیان تصریح کرد: سختی کار در این است که با هنرمندان ماهر، زبردست و فرهیخته ای روبه رو هستیم که می بایست با دقت و حساسیت بیشتری عمل کنیم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه «هلال اروند» با دست های توانا و تلاش عزیزان هنرمند منطقه و در کنار آنها همکاران بخش های مختلف سازمان منطقه آزاد اروند، رقم خورد اظهار داشت: تلاشمان در این است که بتوانیم در حوزه فرهنگ و هنر از همه ظرفیت های فرهنگی و هنری منطقه استفاده کنیم؛ از همین روی به مناسبت های مختلف جشنواره و رویدادهای متنوعی را برگزار کردیم که معمولا سیاست هم بر این بود که از هنرمندان بومی منطقه استفاده شود.
وی اذعان داشت: بسیارعلاقه مند هستیم فعالین عرصه فرهنگ و هنر با ما همراه باشند و انتقادات و پیشنهادات خود را به گوش ما برسانند تا از نظرات آنها بهرمند شویم؛ چرا که با مشارکت همه این عزیزان قطعا در آینده برنامه های بهتری را می توانیم به اجرا درآوریم.

قدرت اله طمیمیان ضمن تأکید بر اینکه سازمان منطقه آزاد اروند تلاش کرد یک برنامه شاد و هدفمند در حوزه آموزش و مسائل دینی را در ماه مبارک رمضان ارائه دهد، خاطرنشان کرد: در اولین شب اجرای این برنامه؛ بخش های متنوعی نظیر اجرای گروه سرود ناشنوایان خرمشهر، حضور مهمان های ویژه « مهران طالبی» از هنرمندان بنام منطقه و کارشناس مذهبی حاج آقا« طرفی»، حرکات ورزشی پارکور، اجرای موسیقی توسط « پویا حاتمی» و در کنار اینها مجری عروسکی که باعث شد حال و هوای برنامه جذاب تر شود را به خانه های همشهریان عزیزمان دعوت کردیم.

ویژه برنامه «هلال اروند» هر شب تا پایان ماه مبارک رمضان ساعت ۱۰ شب
مهمان نگاه های شماست و راه تماشای این ویژه برنامه نیز عبارتند از:
💠https://instagram.com/helalarvand
💠https://instagram.com/arvandprnews
🌐http://Www.arvandfreezone.com/ramazan
🌐http://Www.aparat.com/helalarvand/live

 

منطقه آزاد اروند،ماه مبارک رمضان،آبادان خبر،آبادان نیوز 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: