کد خبر: ١٧٥٦٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/11/01-١٠:١٣

دانشکده علوم پزشکی آبادان در بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۷ عنوان برتر این جشنواره را کسب کرد.

 

روز گذشته شورای فرهنگی دانشکده علوم پزشکی آبادان با حضور رئیس دانشکده، معاون دانشجویی فرهنگی، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی و جمعی از مدیران این حوزه برگزار شد.

در ابتدای این نشست در پی درخشش دانشکده علوم پزشکی آبادان در بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارشی از سوی مدیریت فرهنگی دانشکده ارائه شد.

در این دوره از جشنواره تعداد ۱۳ اثر به مرحله نهایی راه یافت و این در حالیست که در سه دوره گذشته به ترتیب ۶، ۷ و ۸ اثر به این جشنواره راه پیدا کرده بود.

 در مجموع دانشکده علوم پزشکی آبادان در این جشنواره توانست ۷ رتبه برتر در رشته های مختلف قرآنی را کسب کند.

شکرالله سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: شنیدن خبرهای مسرت بخش در حوزه فرهنگی که موجب اعتلا و ارتقای دانشکده علوم پزشکی آبادان در بین دانشگاههای علوم پزشکی کشور شد، بسیار غرور آفرین است و این نشان از تلاش پیوسته و مدیریت خوب این مجموعه دارد.

او افزود: بنده و تمام زیر مجموعه تلاش خواهیم کرد از اجرای برنامه های فرهنگی حمایت کنیم تا بتوانیم گام های بلندتری در جهت ارتقای فرهنگ منطقه بویژه دانشجویان و کارکنان این دانشکده برداریم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در پایان اظهار امیدواری کرد با همتی که در نیروهای جوان و خلاق این حوزه وجود دارد روز به روز شاهد پیشرفت های بیشتری در این زمینه باشیم.

در پایان این نشست مصوباتی نیز به تصویب اعضای شورا رسید که موارد آن به شرح زیر است:

- تقدیر از دست اندرکاران و رتبه آوران بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت

- حمایت از کانون های فرهنگی دانشکده به منظور آماده سازی آثار برای شرکت در جشنواره بین المللی سیمرغ 

- تشکیل کانون سفیر مهدوی ویژه اعضای هیئت علمی دانشکده

- برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی ویژه ایام دهه مبارک فجر و هفته بزرگداشت مقام زن

آبادان,خبر آبادان,اخبار آبادان,آبادان نیوز,آبادان خبر,خوزستان,خبر خوزستان,اخبار خوزستان

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: