کد خبر: ١٧٥٠٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/10/24-١٩:٠١

معاون بنیاد سینمایی فارابی با حضور در منطقه آزاد اروند با خانواده هنرمند فقید و فیلمساز آبادانی مرحوم "محمد عفراوی "دیدار کرد.

 

به گزارش آبادان خبر، و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند ، حبیب ایل بیگی در این دیدار ضمن قدردانی از فعالیت های فرهنگی هنری این هنرمند گرانقدر ،اظهار کرد : مرحوم عفراوی از هنرمندان خوب ،شریف و با خلوصی بود که همه اهالی هنر علاقه خاصی برای همکاری با وی داشتند و اینجانب به نمایندگی از بنیاد سینمایی فارابی و هنرمندان ،جهت عرض تسلیت به خانواده محترم شان حضور پیدا کردم .
ایل بیگی پس از این دیدار که با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند انجام شد در محل پروژه فیلم سینمایی "دسته دختران" به کارگردانی "منیر قیدی" درمحل مسجدجامع خرمشهر حضور یافت .
وی در این دیدارضمن خسته نباشید به هنرمندان و عوامل فیلم دسته دختران از آنها تشکر و قدردانی کرد.

در فیلم" دسته دختران "حضور دختران و زنان در رقم خوردن حماسه خرمشهر، برای اولین بار در سینمای ایران به تصویر کشیده می‌شود.
فیلم جدید منیر قیدی که با نام موقت «دسته دختران» در مرحله تحقیق و نگارش است، به تهیه‌کنندگی محمدرضا منصوری و توسط بنیاد سینمایی فارابی به عنوان یکی از محصولات سینمایی دفاع مقدس بنیاد در سالجاری ساخته خواهد شد.
دومین فیلم منیر قیدی به زودی وارد پیش تولید می‌شود.فیلم سینمایی «دسته دختران» دومین فیلم منیر قیدی به عنوان کارگردان است که به تهیه‌کنندگی محمدرضا منصوری ساخته می‌شود.
«دسته دختران» روایتی از حماسه مقاومتِ ۳۴روزه شهر خرمشهر در دوران دفاع مقدس است که پیش تولید آن از ماه قبل آغاز شده است.«دسته دختران» محصول بنیاد سینمایی فارابی است.

 

خوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،خبرخوزستان،اخبار خوزستان،آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،منطقه آزاد اروند،آبادان خبر،خبر خوزستان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: