کد خبر: ١٧٤٦٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/10/22-١٢:١٨

با حکم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند ،" هادی آبیار "بعنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمشهر منصوب شد .

 

به گزارش آبادان خبر، روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند، در مراسمی با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، فرماندار ویژه خرمشهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند، مدیرتوسعه فرهنگی هنری و مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند، «هادی آبیار» به عنوان سرپرست این اداره منصوب شد.
در متن حکم انتصاب وی از سوی «رضا مردانی آمده» است: نظر به تعهد و تجربه جنابعالی در عرصه های مختلف فرهنگی و هنری به موجب این حکم شما را به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمشهر منصوب می نمایم.
امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از توان و تجارب مجموعه ی همکاران ارجمند و اهالی فرهنگ و هنر در جهت رشد فضایل اخلاقی، شکوفایی و اعتلای فرهنگ و هنر اسلامی موفق و موید باشید.
رضا مردانی
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند

 

خوزستان,اخبارخوزستان,آبادان نیوز,خبرخوزستان,اخبار خوزستان,آبادان,خبرآبادان,اخبارآبادان,خبر آبادان,اخبار آبادان,منطقه آزاد اروند,آبادان خبر,خبر خوزستان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: