کد خبر: ١٧٤٣١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/10/18-٢١:٠١

بسته خبری شهرداری خرمشهر

آبیاری مکانیزه در فضای سبز خرمشهر

آبیاری مکانیزه تحت فشار در فضاهای سبز توسط شهرداری خرمشهر بهسازی و راه اندازی شدند.

 

به گزارش آبادان خبر، آبیاری های مکانیزه تحت فشار به روش بارانی در فضاهای سبز سطح شهر توسط شهرداری خرمشهر بهسازی و راه اندازی شدند . آبیاری مکانیزه تحت فشار که پیشتر در برخی از بوستان ها و فضای سبز بلوارها راه اندازی اما برخی از مسیرهای آبیاری دچار نقص در اتصالات شده بودند که پس از رفع ایرادات مجددا فعال و روش آبیاری خود را در فضاهای سبز آغاز کردند . آبیاری تحت فشار شبکه ای از لوله ها و اتصالات را تشکیل می دهد که در آن آب از منبع اصلی تا سطح فضای سبز در داخل لوله و با فشار جابه جا و پخش می شود . این روش مزیت های فراوانی از جمله توزیع مناسب آب به تمامی بخش های فضای سبز ، صرفه جویی در مصرف آب ، نیاز کمتر به نیروی انسانی و ... را دارا می باشد .

 

افتتاح گالری هنر و صنایع دستی با حضور  شهردار خرمشهر
به گزارش آبادان خبر، آئین افتتاح گالری هنر و صنایع دستی هنرمندان هنرهای تجسمی خرمشهر با حضور منصور علوانی شهردار خرمشهر در شامگاه یکشنبه پانزدهم دی ماه برگزار شد.

شهردار خرمشهر در حاشیه این مراسم ضمن تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت هنرمندان در اجرای برنامه های مختلف خاطر نشان کرد: پیام های شهروندان را می توان در قالب هنر اجرا کرد و از پتانسیل ، نظرات و پیشنهادات هنرمندان در مسائل مختلف نظیر زیباسازی شهر استفاده خواهیم کرد بنابراین ضروری است هنرمندان ارتباط هنری خود را با شهرداری تقویت کنند.

وی افزود : بازارچه صنایع دستی بانوان واقع در بلوار امیرکبیر دارای 12 غرفه است و واگذاری آن را صرفاَ مشروط به عرضه ی صنایع دستی بانوان خرمشهری کردیم چرا که این میراث فرهنگی و هنری باید توسعه و ترویج پیدا کند.

 

توزیع مستمر ماسک بین کارگران شهرداری خرمشهر
به گزارش آبادان خبر، ماسک و دستکش بصورت مرتب بین کارگران شهرداری خرمشهر در حوزه های مختلف نظیر پاکبانان ، فضای سبز و عمران شهری با هدف حفظ سلامت کارگران و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا توزیع می شود .

با توجه به شرایط کاری کارگران شهرداری بویژه پاکبانان بعنوان مبارزان خط مقدم نظافت و پاکیزگی شهر و ضرورت حفظ جان این قشر زحمتکس و لزوم ایمنی کار بنابراین شهرداری خرمشهر توزیع ماسک را بین کارگران بصورت مرتب در دستور کار خود قرار داده است .

 

خوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،خبرخوزستان،اخبار خوزستان،آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،منطقه آزاد اروند،آبادان خبر،خبر خوزستان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: