کد خبر: ١٥٦١٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/06/31-١٠:٥٢

مدیر توسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاری نخستین همایش نقش و رشادت‌های عشایر در دوران ۸ سال دفاع مقدس، خبر داد.

 

به گزارش آبادان خبر، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود موسوی، رئیس ستاد عتبات عالیات استان خوزستان، صبح امروز و در بازدید از پایانه مرزی شلمچه، گفت:  پرونده اربعین حسینی بسته شده است و برای هموطنانی که قصد زیارت اربعین را دارند، امکان خروج از ایران و ورود به عراق از هیچ کدام یک از مرزها، فراهم نیست.

 او با بیان اینکه برگزار نشدن راهپیمایی اربعین برگرفته از تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا بوده، افزود: امسال هیچ موکب و هیئتی برای پذیرایی و استقرار زائران اربعین حسینی برپا نشده است و مراجعه هموطنان به مرزهای مشترک ایران و عراق باعث بروز مشکلاتی برای آنان خواهد شد.

رئیس ستاد عتبات عالیات استان خوزستان در پایان از هموطنانی که قصد زیارت عتبات متبرکه عراق را دارند، درخواست کرد: باتوجه به شرایط پیش آمده، لطفا به مرزهای مشترک ایران و عراق مراجعه نکنید و زیارت اربعین حسینی را، از راه دور و به گونه ای دیگر برگزار کنید.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

خوزستان،ستاد عتبات عالیات،ستاد عتبات عالیات خوزستان،مرز شلمچه،ستاد مبارزه با کرونا،اربعین حسینی،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: