کد خبر: ٢٨٩٧٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/02/09-١٣:٣٤

حجت‌الاسلام غبیشاوی اظهار کرد؛

امام جمعه آبادان: نگاه ویژه دولت به خوزستان

خیب جمعه آبادان: انتخاب خوزستان بعنوان نخستین استان برا سفر رییس جمهور، نگاه ویژه دولت به این استان را نشان می‌دهد.

 

آبادان نیوز _ حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالحسین غبیشاوی، امام جمعه آبادان گفت: انتخاب خوزستان بعنوان نخستین استان در دور دوم سفر هیات دولت همانند دور اول نشان از نگاه ویژه و خاص رئیس جمهور و هیات دولت به این استان است.

حجت الاسلام غبیشاوی درخطبه‌های نماز جمعه این هفته آبادان اضافه کرد: رئیس جمهور از آغاز کار خود برای هفتمین بار به خوزستان سفر کرده که این مهم، اهمیت خوزستان برای دولت را نشان می دهد.

او اظهار کرد: نظارت بر اجرای مصوبات دور اول سفر هدف اصلی دور دوم سفر هیات دولت است.

خطیب جمعه آبادان خواستار برکناری مدیران کم کار در خوزستان شد و گفت: در این استان سرمایه انسانی با توان مدیریتی بی شماری حضور دارند که باید جایگزین مدیرانی که همراه و همگام رئیس جمهور نیستند شوند.

حجت‌الاسلام غبیشاوی در ادامه با تبریک روز شوراها گفت: شرط تحقق برنامه ها و حل مشکلات مردم، تفاهم و همدلی بین اعضای شورای اسلامی شهری و روستایی است.

 

 

امام جمعه آبادان هدف از تشکیل این نهاد را اداره امور شهر و روستا، رسیدگی به مشکلات مردم، زمینه سازی برای حضور مردم در عرصه های مختلف عنوان کرد و گفت: هر اقدامی که اعضای شورای اسلامی را از اتحاد و همدلی دور سازد مضر و نارواست.

او بااشاره به فرا رسیدن روز معلم بیان کرد: معلمان رسالت بزرگی در تربیت دینی و معنوی دانش‌آموزان با استفاده ازآموزه‌ های دینی و نحوه عمل به ارزش‌ های اخلاقی و مذهبی دارند.

حجت‌الاسلام غبیشاوی بابیان اینکه درشاخصه‌‌های توسعه یک جامعه سرمایه‌ های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی تاثیرگذار است، اظهار داشت: در دنیا بر روی یک اصل مهم دیگر نیز سرمایه‌ گذاری ویژه ای می‌ شود و آن هم سرمایه‌ انسانی است./ خبر آبادان


برگزاری راهپیمایی روز قدس باشکوه‌تر از سال‌های گذشته

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین غبیشاوی، امام جمعه آبادان گفت: با توجه به حوادث فلسطین اشغالی راهپیمایی روز قدس امسال باید در تمام دنیا، کشورهای اسلامی و ایران باشکوه تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

حجت‌الاسلام غبیشاوی درخطبه دوم این هفته نماز جمعه آبادان افزود: روز قدس نشانگر مخالفت همگانی جهان اسلام با موجودیت نامشروع رژیم غاصب صهیونیستی است.

او اظهار داشت: امام خمینی(ره) با بصیرت و آگاهی، روز جمعه آخر ماه رمضان را برای حمایت از قدس در نظر گرفتند و ظرفیت جهادی این ماه را احیا کردند تا زمینه حضور مسلمانان در راهپیمایی و جهاد در راه خداوند فراهم شود.

امام جمعه آبادان بااشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر نابودی اسرائیل گفت: طبق پیش‌بینی مقام معظم رهبری زمان زیادی تا نابودی این رژیم جعلی باقی نمانده و نشانه‌های آن پدیدار است.

حجت‌ الاسلام غبیشاوی خواستار برگزاری هرچه بهتر شب‌های قدر شد و افزود: شب‌های قدر فرصتی مغتنم برای تکامل روحی و معنوی انسان و طلب بخشش و آمرزش گناهان است.

او بیان کرد: شب قدر شب نزول برکات است و خداوند به واسطه ولایت حضرت علی (ع) دین خود را کامل و نعمت را بر مردم تمام کرد.

خطیب جمعه آبادان بااشاره به فرا رسیدن شهادت امیر المومنین (ع) گفت: حضرت علی(ع) شخصیت نازنینی داشت که افتخار می‌کنیم منتسب به ایشان هستیم.

حجت‌الاسلام غبیشاوی کارآفرینی را یکی از شخصیت های بارز امیر المومنین(ع) عنوان کرد و گفت: نیاز فعلی کشور اشتغال است و مسوولان با الگو قرار دادن حضرت علی(ع) و با توجه به فرصت شغلی زیاد، اشتغالزایی را در دستور کار قرار دهند./ اخبار آبادان


حجت‌الاسلام و المسلمین غبیشاوی، امام جمعه آبادان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به مشکلات و معضلات ایجاد شده در چهارشنبه‌های آخر سال‌های گذشته گفت: فرزندان خود را مدیریت کنیم تا در چهارشنبه سوری پیش رو خسارات غیرقابل جبران وارد نشود.

حجت‌الاسلام غبیشاوی در ادامه گفت: نباید به دشمنان فرصت دهیم که از فرزاندانمان برای خرابکاری در چهارشنبه سوری سوء‌استفاده کنند.

خطیب جمعه آبادان در خصوص بدحال شدن دانش آموزان در روز‌های اخیر هم گفت: وقتی که دشمن در فتنه به پا کردن اغتشاشات اخیر شکست خورد به خرابکاری و اقدام مجرمانه در برخی مدارس روی آورد که البته نقشه آنان لو رفت و عده‌ای از خرابکاران دستگیر شدند؛ بنابراین لازم است با راهی کردن دانش آموزان به مدارس، نقشه‌های دشمن برای از کار انداختن مجموعه آموزشی کشور را نیز نقش بر آب کنیم./ خبر آبادان

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: