کد خبر: ٢٨٩٦٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/02/01-١١:١٢

نماینده ولی‌فقیه در خوستان: توانمندی نظامی ما درقبل از جنگ قابل مقایسه با توانمندی‌های فعلی ما نیست.

 

آبادان نیوزحجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد عبدالنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان عصر دیروز (پنجشنبه 31فروردین‌ماه) ضمن بازدید از نوار مرزی اروندرود بیان کرد: توانمندی نیروهای رزمنده ما درقبل از جنگ قابل مقایسه با توانمندی فعلی نیروهای پرتوان ما نیست؛ اگر این آمادگی را نیروهای ما در ابتدای جنگ داشتند، صدام هرگز نمی‌توانست یک وجب از خاک میهن اسلامی ما را اشغال کند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان باحضور در میان مرزداران تیپ زرهی حضرت حجت(ع) گفت: مرزداران ما نسبت به مأموریت‌های گوناگونی که دارند و از توانمندی و روحیه بسیار بالایی برخوردار هستند.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد تاکید کرد: رفاه نسبی هم برای این مرزداران درمرز وجود دارد و در ماه مبارک رمضان هم برنامه‌های متنوع معنوی برای مرزداران برگزار شده که در روحیه این آنها اثرگذار بوده است./ اخبار آبادان


موسوی‌فرد: راه اندازی جنگ ترکیبی دشمن در غالب بدحالی دانش آموزان

حجت الاسلام و المسلمین محمدنبی موسوی فرد، امام جمعه اهواز و نمیانده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: همانطور که در موضوع کرونا می‌بینیم همچنان در اروپا و آمریکای مدعی روزانه کشته‌های زیادی می‌گیرد، در کشور ما آمار کشته ها به صفر رسیده و این نشان از اهمیت حفظ جان مردم برای دولت و نظام است.

حجت الاسلام موسوی فرد به امنیت جانی و روانی مردم و دغدغه خانواده‌ها در استان خوزستان و کل کشور اشاره کرد و تاکید کرد:  فرمان رهبر معظم انقلاب برای برخورد قاطع با مسببان این مسئله آرامش بخش بود و در چند روز اخیر تعدادی از این افراد دستگیر شدند و بنا بر این است که دستگاه قضا بسیار قاطع و پشیمان کننده با این افراد برخورد کند.

خانواده‌ها و مردم عزیز باید بدانند و توجه کنند که استفاده از فن آوری روز نیاز به مهارت و سواد رسانه‌ای دارد و نمی‌شود همینطور ابزار در اختیار فرزندانمان قرار بدهیم، ولی نحوه استفاده از آن را به آنان آموزش ندهیم.

من از خانواده‌ها تقاضا می‌کنم سواد رسانه‌ای را به فرزندانشان یاد دهند، چون دشمن یک جنگ ترکیبی علیه ما راه انداخت و از اول انقلاب به تعبیر رهبر انقلاب اسلامی هر کجا که توانستند ورود پیدا کردند و اگر جایی هم نشده ، نتوانستند.

در این موضوع هم پس از آنکه در جبهه‌های گوناگون شکست خوردند احساس کردند می‌توانند از تعدادی از جوانان و نوجوانان که سواد رسانه‌ای کمی دارند و تحت شعاع شایعات قرار می‌گیرند، بهره برداری کنند و از این راه به اهداف خود برسند.

به همین خاطر جوانان توجه کنند که ما در عرصه جنگ با استکبار جهانی قرار داریم و مردم عزیز هم باید هوشیار باشند چرا که دشمن از دشمنی با ما دست بر نمی‌دارد و اگر در قضیه دانش آموزان هم شکست بخورد باز در مسئله‌ای دیگر و از راه دیگر وارد می‌شود./ اخبار خوزستان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: