کد خبر: ٢٨٨٥٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/12/09-١٣:٠٩

استاندار خوزستان: باید برای قهرمانان خوزستانی ردیف استخدامی در دستگاه‌های استان ایجاد شود.

 

آبادان نیوز _ علی‌اکبر حسینی محراب امروز (سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه) در جلسه شورای ورزش خوزستان با اشاره به توجه به ورزش همگانی و قهرمانی در خوزستان، اظهار کرد: همه دستگاه ها باید برای فعالیت در ورزش همگانی کمک کنند و اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان مسئول این کار است و باید زمینه فعالیت در ورزش همگانی را برای عموم مردم در پارک‌ها و سالن‌های ورزشی فراهم کند. فعالیت در بخش قهرمانی با بخش قهرمانی متفاوت است زیرا مخاطبین خاص خود را دارد و باید گزینه‌ها برای جوانان و نوجوان ما الگو شود، زیرا یک مدال قهرمانی اثرات زیادی در یک جامعه دارد. امیدوارم خوزستان در المپیک نیز بتواند به مدال طلا برسد.

او خاطرنشان کرد: قطعاً وقتی قهرمانان را مورد احترام و تکریم قرار دهیم، نوجوان ما نیز مسیر قهرمانی را طی می‌کند.

استاندار خوزستان با اشاره به وضعیت تیم‌های نفتی خوزستان در لیگ برتر فوتبال گفت: به نظر من اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان و حامیان مالی که وزارت نفت از جمله آن‌ها است حتماً باید وارد میدان شوند و اجازه ندهند نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان سقوط کنند و باید از نظر مسائل انگیزشی و مسائل مالی شرایط مناسبی فراهم شود. با توجه به اینکه در مسائل فرهنگی و روان‌شناسی ضعیف هستم فکر می‌کنیم در چنین شرایطی فقط پول کاربرد دارد و با دو شکست بازیکنان یک تیم از ادامه رقابت‌ها باز می‌مانند و بی‌انگیزه می‌شوند، در حالی که اگر بتوان از مسائل دیگری کمک گرفت حتما کارها پیش خواهد رفت. به خاطر همین بیشتر باشگاه‌های ورزشی دنیا بیشتر توان خود را روی مسائل انگیزشی و فرهنگی می‌گذارند.

حسینی محراب ادامه داد: در دولت هم پیگیری کردیم تا بتوانیم به تیم‌های نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان کمک کنیم. مصوبه‌ای هم گرفته شد اما تا عملیاتی شود، زمان می‌برد و انشاءالله این دو تیم تمام توان خود را بگذارند تا در بازی‌های باقی‌مانده حداکثر امتیازات را جذب کنند و در لیگ باقی بمانند. یک سوم دیگر از مسابقات باقی مانده است و شرایط به صورتی نیست که این دو تیم ناامید شود و باید همت از سوی بازیکنان و کادر فنی دو تیم به ما نشان داده شود و طبق شرایط موجود یعنی تاکنون این همت نشان داده نشده است. به هر حال اگر همت و غیرت خوزستانی را نشان دهند حتماً مسیر به موفقیت ختم خواهد شد.

عالی‌ترین مقام دولت در خوزستان در ادامه خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای شهر باید در کنار اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان باشند و با فراهم کردن شرایط ورزش در پارک‌ها مردم بتوانند از ورزش همگانی بهره‌مند شوند. شرایط برخی پارک‌ها در استان برای انجام فعالیت ورزشی خوب نیست که باید شرایط لازم ایجاد شود.

حسینی محراب همچنین گفت: اگر تبصره و ماده‌ای برای کمک به ورزش وجود دارد حتماً باید پیگیری شود و سهم ورزش کامل پرداخت شود. به نظر من تاکنون سیاسی‌کاری می‌شده است؛ وزیر نفت سابق هر تصمیمی که می‌خواست، می‌گرفت، اما حالا برای اولین بار است وزیری پیدا می‌شود که جلوتر از ما در استان خوزستان پیگیر است و دو طرح خیلی خوب ورزشی برای استان دارد و این همان کمک می‌شود. من اعلام کرده‌ام تمام پروژه‎‌هایی که قرار است در استان انجام بگیرد، حتماً باید در یک سیکل مثلثی و مربعی به صورتی که استانداری، دستگاه مجری و دستگاه نظارتی حضور داشته باشند، انجام شود.

استاندار خوزستان در پایان عنوان کرد: باید تلاش کنیم در بحث استخدام قهرمانان دستگاه‌ها تقسیم کار کنند و باتوجه به این که استخدام قهرمانان یک قانون است، این قانون باید لحاظ شود. پس باید در دستگاه‌ها برای قهرمانان شرایط ردیف استخدامی فراهم شود./ اخبار خوزستان

منبع: ایسنا

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: