کد خبر: ٢٨٥٩٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/11/11-١٤:٠٧

کانون بسیج رسانه برگزار می‌کند؛

رزمایش رسانه‌ای مرگ بر اسرائیل در آبادان

اولین مانور رسانه در جنوب غرب خوزستان با حضور گردان های واکنش سریع رسانه ای در روزهای بیستم‌و‌بیست یکم بهمن ماه برگزار می‌شود.

 

به گزارش پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز به نقل از روابط عمومی کانون بسیج رسانه شهرستان آبادان، رزمایش دو روزه رسانه‌ای مرگ بر اسرائیل با هدف تشکیل و تمرین گردان های عملیاتی واکنش سریع رسانه ای در موضوعات مختلف برگزار خواهد شد.

در گزارش این روابط عمومی آمده است، رزمایش رسانه‌ای مرگ بر اسرائیل، ویژه تولید و انتشار محصولات رسانه‌ای صهیونیسم ستیزی در کنار انتشار دست آوردهای انقلاب اسلامی با حضور فعالان هنری و رسانه های مجازی در قالب کارگاه‌هایی تخصصی بر خط، به تولید و انتشار محتوا رسانه‌ای در ایام الله دهه فجر می‌پردازند. 

آن‌گونه که در اطلاعیه کانون بسیج رسانه آبادان آمده است؛ فرآیند تولید یک محصول رسانه‌ای، از مرحله تولید پیام تا مرحله انتشار در فضای مجازی به اجرا در می آید. 

علاوه بر این شرکت کنندگان رزمایش با مقوله های چون مبانی سواد رسانه ای، ارزش ها و عناصر خبری برای درک بهتر محتوا رسانه ها  آشنا خواهند شد.

این مانور رسانه‌ای با همکاری صدا و سیمای مرکز آبادان قرار گاه رسانه‌ای بسیج، کانون بسیج رسانه شهرستان آبادان برگزار می‌گردد.

در این رزمایش شاهد تولید و انتشار برنامه های  تلویزیونی، رسانه های مکتوب، وب سایت های خبری و حضور در فضای مجازی توسط گردان های واکنش سریع رسانه ای خواهیم بود.

گفتنی است گردانهای واکنش سریع رسانه ای شامل فعالان رسانه ای بسیجی است که در جنگ رسانه ای جاری در مقابل جبهه استکبار جهانی به دفع حملات خصمانه این شجره خبیثه می‌پردازند./ کانون بسیج رسانه شهرستان آبادان

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: