کد خبر: ١٩٥٦٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/01/31-٠٠:٣٣

ولی الله حیاتی معاون امنیتی، انتظامی استانداری خوزستان در نشست ستاد مقابله با کرونای شهرستان آبادان بر اجرای تمام محدودیت‌های شهرهای قرمز در آبادان از جمله مشاغل گروه شغلی ۲ و ۳ و ۴ تا پایان وضعیت قرمز تاکید کرد. وی تصریح کرد. در همین باره به فرماندار ویژه اختیارات بیشتری خواهیم داد.

 

به گزارش آبادان خبر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه آبادان، وی در این نشست گفت:واقعیت این است که در آبادان با شرایط ویژه برخورد کرده ایم. امروز نیاز به طراحی و تدوین برنامه ویژه ای می باشد که کاهش آمار را شاهد باشیم.

حیاتی گفت:به فرماندار ویژه آبادان اختیارات بیشتری خواهیم داد. باید برنامه های ستاد مقابله با کرونا هرچه سریعتر اجرایی شود. در همین باره به صلاحدید فرماندار محترم، هر اداره ای که فعالیت ضروری ندارد تعطیل شود و نیروهای آن در اختیار ستاد قرار بگیرد. اگر اداره ای استنکاف کرد، به بازرسی استانداری معرفی گردد.

حیاتی افزود:کانون‌های آلودگی، شیوع و طغیان بیماری باید توسط نیروهای ناجا، سپاه، هلال احمر، دانشکده علوم پزشکی، سمن ها، اصناف و صمت کنترل شوند. تمام گروههای شغلی ۲ و ۳ و ۴ باید تعطیل شوند، هیچ چشم پوشی پذیرفتنی نیست. ۱۴ بسته ویژه حمایتی برای اصناف در نظر گرفته شده است که بانک‌های آبادان باید موظف شوند که این بسته های حمایتی را اجرا کنند. روسای اتحادیه ها نیز باید مشارکت کنند. ادارات نیز باید خودروهای خود را در اختیار طرح شهید سلیمانی قرار بگیرند. متخلفین نیز به بازرسی استانداری معرفی گردند. شرکت‌های برخوردار منطقه نیز باید ستاد مقابله با کرونا را پشتیبانی کنند.

وی تصریح کرد:دانشکده علوم پزشکی می بایست از تمام صیادان که تردد دارند تست بگیرد. برگزاری تجمعات و تدفین به همراه مراسم، باید بصورت کلی به پایان برسد. تمام دستفروشی ها و بازارهای سنتی با اقدام شهرداری وحمایت ناجا تعطیل شوند.دستگاههای شهرستان جزیره ای عمل نکنند. همه باید تحت فرمان فرماندار باشند.
حیاتی تصریح کرد:ادارات نصب اپلیکیشن ماسک و انجام تبلیغات محیطی را در دستور کار قرار بدهند. ۱۵۰ اداره در استان تذکر کتبی گرفته اند. ما در کنار آبادان اعلام آمادگی می کنیم تا با وحدت و همگرایی وضعیت را به حالت عادی برگردانیم.

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز،استانداری خوزستان 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: