کد خبر: ١٩٥٤٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/01/30-١١:٤٠

امیر دریادار سید مرتضی درخوران فرمانده پایگاه دریایی شهدای تکاور خرمشهر، گفت: ارتش مردمی علاوه بر تأمین امنیت در تمام صحنه ها و بلایای طبیعی نظیر سیل، زلزله و ...اولین نیرویی است که مقتدرانه کنار مردم ظاهر می شود.

 

به گزارش آبادان خبر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، سید مرتضی درخوران فرمانده پایگاه دریایی شهدای تکاور خرمشهر به مناسبت بزرگداشت روز ارتش مهمان ویژه « هلال اروند» شد و ضمن تبریک این روز به فرمانده کل قوا ، ملت ایران و هم رزمان خویش، اظهار داشت: روز ارتش روزی است که امام راحل با تمام درایت در مقابل منافقینی که در صدد حذف ارتش برآمده بودند و نمی خواستند که کشور نیروی نظامی داشته باشد و از این نظام دفاع کند، ایستاد و نقشه هایشان را نقش برآب کرد و در روز تاریخی ۲۸ فروردین ماه ۱۳۵۸ اعلام نمودند که ۲۹ فروردین روز ارتش است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر کشور دارای ارتشی مقتدر با توان رزمی و دفاعی در سطح جهانی است، افزود: ارتش ولایی در خط ولایت و ارتش مردمی در تمام صحنه ها و بلایای طبیعی نظیر سیل، زلزله و ...اولین نیرویی است که مقتدرانه کنار مردم ظاهر می شود و خود را فدای ملت می کند.

امیر دریادار دوم اظهار داشت: ارتش ۴۸ هزار شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده و در حال حاضر ارتشی مقتدر و برتر در خاورمیانه و جهان است.

فرمانده پایگاه دریایی شهدای تکاور خرمشهر با تأکید بر اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در اوج قرار دارد، افزود: در حال حاضر در علم زیردریایی، ساخت ناو، هواپیما، تانک و تمام تجهیزات ویژه مربوط به ارتش و همچنین آمادگی رزمی جزو برترین های جهان هستیم.

امیر دریادار مرتضی درخوران اذعان داشت: این قول را به ملت ایران می دهیم که در تمام جهات، در هوا، دریا و زمین هیچ قدرتی جرأت دست درازی به مرزهای سرزمین ما را ندارد چرا که ارتش با صلابت و قدرت همواره از مام وطن حراست می کند.

 

منطقه آزاد اروند،روز ارتش،هلال اروند،آبادان خبر،آبادان نیوز 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: