کد خبر: ٢٨٢٨٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/10/10-١١:٢٢

معاون فنی منطقه آزاد اروند خبر داد؛

فرجی: تخریب متروپل آبادان طبق وعده مقرر شده

ضلع غربی ساختمان متروپل آبادان طبق وعده اعلام شده تخریب شد.

 

به گزارش آبادان نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، پژمان فرجی، معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند ضمن ابراز خرسندی از وعده محقق شده، گفت: با تلاش متولیان امر، هیچگونه خسارتی به ساختمان های جانبی سازه متروپل؛ بویژه سینما آزادی وارد نشد.

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر 

فرجی با اشاره به موفقیت آمیز بودن عملیات تخریب، اظهار داشت: عصر چهارشنبه 7 دی ماه حساس ترین بخش باقی مانده ساختمان متروپل آبادان تخریب و 3 طبقه باقی مانده نیز با دستگاه منهدم خواهد شد و هیچگونه خطری در پی نخواهد داشت.

او تصریح کرد: پس از عملیات تخریب، درنشستی با دستگاه‌های اجرایی قرار بر این شد تا هرچه سریع تر مسیر خیابان امیرکبیر بازگشایی شود.

معاون فنی منطقه آزاد اروند ادامه داد: در جلسه مذکور مقرر گشت تا هر یک از دستگاه های اجرایی مرتبط، میزان خسارت وارد شده به زیرساخت های خیابان امیری را برآورد کرده و زمانبندی نهایی جهت بازسازی را ارائه دهند.

این مقام مسئول ضمن تأکید به این نکته که احیاء زیرساخت ها با نظارت سازمان منطقه آزاد اروند خواهد بود، خاطرنشان کرد: همه تلاش ما بر این است تا هر چه سریع تر خیابان امیرکبیر بازگشایی شود و کسبه و بازاریان پس از یک دوره طولانی سختی و بردباری، فعالیت های خود را از سر بگیرند.

پایگاه خبری تحلیلی آبادان نیوز

معاون فنی و امور زیربنایی منطقه آزاد اروند در پایان، متذکر شد: عملیات آواربرداری نیز مرحله بعد خواهد بود که در کم ترین فرصت و بهترین حالت ممکن نزدیک به دو ماه، زمان خواهد برد./ آبادان خبر

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: