کد خبر: ٢٨٠٩٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/09/22-١٣:٤٧

مدیر عمرانی منطقه آزاد اروند خبر داد؛

جبران خسارت کسبه اطراف متروپل آبادان

مدیر عمرانی منطقه آزاد اروند: خسارت ۸۶ کسبه مجاور متروپل جبران می‌شود

 

به گزارش آبادان نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، فرهاد آریا دوست، مدیر اجرای طرح‌های عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند اظهار کرد: در روزهای گذشته در نشستی با حضور دادستان و رئیس اتاق اصناف آبادان در سازمان منطقه آزاد اروند، مقرر شد تا در صورت تاخیر در تخریب باقی مانده ساختمان متروپل آبادان به کسبه اطراف این ساختمان که به دلیل مسائل ایمنی تخلیه کرده‌اند خسارات پرداخت شود.

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر 

وی افزود: قرار بود در روز ۱۶ آذرماه تخریب متروپل به طور کامل اجرایی شود اما به دلیل مشکلات فنی به وجود آمده برای جک‌های هیدرولیکی فقط بخشی از تخریب این ساختمان انجام و عملیات تخریب نیمه کاره ماند.

مدیر عمرانی منطقه آزاد اروند گفت: با توجه به اینکه عملیات تخریب در آن تاریخ به اتمام نرسید، قرار شد نسبت به جبران خسارات کسبه‌ای که در مجاورت متروپل تخلیه شده‌اند اقدام شود.

 

تخریب باقی‌مانده سازه متروپل کی انجام می‌شود؟

آریادوست با بیان اینکه ضرر و زیان ۸۶ واحد صنفی مجاور ساختمان نیمه مخروبه متروپل آبادان جبران خواهد شد، ادامه داد: قرار است منطقه آزاد اروند پس از بررسی مدارک این واحدهای صنفی از سوی اتاق اصناف آبادان نسبت به جبران خسارت آن‌ها اقدام کند.

این مقام مسئول در خصوص آخرین وضعیت عملیات تخریب باقی مانده ساختمان متروپل ادامه داد: متولیان امر در حال بررسی فنی سازه هستند تا بتوانند در ۱۰ روز آینده عملیات تخریب را نهایی کنند.

 

 

پایگاه خبری تحلیلی آبادان نیوز

مسئول عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: از فردا (چهارشنبه) عملیات نصب تجهیزات و جک‌های هیدرولیکی به منظور از سرگیری عملیات تخریب متروپل آغاز می‌شود و امیدواریم ظرف مدت یک هفته تا ۱۰ روز آینده شاهد تخریب کامل متروپل باشیم./ آبادان خبر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: