کد خبر: ٢٧٩٢٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/09/05-١٩:٠٢

ابوالفضل امیری

 

آبادان نیوز: نوبت چهارم وام ضروری ۱۵ میلیون تومانی افراد بازنشسته واجد شرایط در آذرماه به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

بازنشستگان

نوبت چهارم وام ضروری بازنشستگان در آذرماه پرداخت می‌شود. تاکنون ۹۴ هزار نفر از بازنشستگان واجد شرایط طی سه نوبت وام ضروری ۱۵ میلیون تومانی را دریافت کرده‌اند.

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر

 

بر اساس اعلام صندوق بازنشستگی کشوری کلا  ۲۴۰ هزار نفر بازنشسته واجد شرایط دریافت وام هستند که تاکنون وام ۹۴ هزار نفر پرداخت شده و قرار است در آذرماه نیز نوبت چهارم وام ضروری ۱۵ میلیون تومانی افراد واجد شرایط به حساب آن‌ها واریز شود.

بازنشستگان می‌گویند انتظار داریم پرداخت وام قبل از نیمه‌ آذر باشد؛ مراحل دریافت را ساده کنند تا بازنشستگان واجد شرایط بتوانند وام ضروری را زودتر بگیرند.

به گفته‌ فعالان صنفی بازنشستگان کشوری، پرداخت وام ضروری باید فوری باشد؛ چراکه بازنشسته‌ای که به آن نیاز دارد نباید و نمی‌تواند چندین هفته یا ماه در انتظار بماند.


ایران‌خودرو مرحله جدید فروش محصولات خود را به صورت فوری و فوق‌العاده با موعد تحویل ۳۰ و ۹۰ روزه از روز سوم آذرماه آغاز کرده است.ایران خودرو

طرح فروش فوری با موعد تحویل ۳۰ روزه، سه محصول پارس سال سفارشی با موتور XU۷P ، سورن پلاس دوگانه سوز و وانت آریسان۲ عرضه شده است.

 

پایگاه خبری تحلیلی آبادان نیوز


در طرح فروش فوق‌العاده نیز دو محصول سورن پلاس دوگانه‌سوز و پارس سال سفارشی با موتور XU۷P با موعد تحویل ۹۰ روزه به مشتریان عرضه شده است.

این دو طرح برای سه گروه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و واجدان شرایط جایگزینی خودروهای فرسوده به اجرا گذاشته می‌شود.

مشتریان نهایی در تاریخ چهارشنبه ۹ آذرماه ۱۴۰۱ از طریق قرعه‌کشی با حضور نهادهای نظارتی انتخاب خواهند شد.

متقاضیان می‌توانند به مدت چهار روز یعنی تا فردا یکشنبه ۶ آذر با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرو نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: