ابوالفضل امیری

 

آبادان نیوزبر اساس آخرین جمع بندی سازمان برنامه و بودجه کشور از لایحه بودجه ۱۴۰۲، متوسط افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال آیند ۲۰ درصد پیشنهاد شده است.

حقوق و دستمزد

روز گذشته مسعود میرکاظمی، رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد که لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ در سازمان برنامه جمع بندی شده و هفته آتی برای تصویب نهایی به هیات دولت ارسال می شود.

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر

 

بر این اساس در حالی که مهلت قانونی ارائه لایحه بودجه به مجلس شورای اسلامی در سنوات اخیر ۱۵ آذر ماه بوده است، به نظر می رسد امسال دولت سیزدهم حداکثر تا اوایل آذر ماه لایحه بودجه ۱۴۰۲ را به مجلس شورای اسلامی ارائه کند. همچنین هفته گذشته  لایحه بودجه دولتی نیز به مجلس ارائه شده است.

یکی از مهمترین بخش های لایحه بودجه سال آینده مربوط به افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان است که سازمان برنامه و بودجه در آخرین جمع بندی خود پیشنهاد افزایش متوسط ۲۰ درصدی حقوق را به دولت ارائه کرده است.

گفتنی است، در لایحه بودجه ۱۴۰۱ (جدای از افزایش ۲۵ درصدی حقوق حداقل بگیران) میزان افزایش حقوق کارمندان به صورت متوسط ۱۰ درصد بود که در مهر ماه امسال مجددا لایحه‌ای برای  افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارمندان و بازنشستگان به مجلس ارائه و در نهایت بعد از تصویب مجلس و تایید شورای نگهبان به دولت ابلاغ شد.

 

پایگاه خبری تحلیلی آبادان نیوز

 

این احتمال وجود دارد که افزایش متوسط ۲۰ درصدی حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال ۱۴۰۲ در هیات دولت نیز با تغییراتی مواجه شود، هرچند احتمال کاهش این میزان افزایش حقوق در دولت بسیار بعید بوده و حتی احتمال افزایش بیشتر متوسط حقوق ها نیز وجود دارد.


گروه صنعتی ایران‌ خودرو طرح فروش ویژه پژو ۲۰۷ مجهز به فرمان برقی را برای مادران از فردا (شنبه ۲۱ آبان‌ماه) آغاز می‌کند. 

خودرو -پژو 207

این طرح فروش ایران خودرو هم زمان با عرضه این محصول در بورس کالا و در راستای اجرای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به مدت ۳ روز اجرا می‌شود.

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر


 
براساس این گزارش، مادران واجد شرایط می‌توانند از فردا (۲۱ آبان) به مدت سه روز با مراجعه به سایت فروش ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.
 
در صورت بالا بودن تعداد متقاضی نسبت به ظرفیت فروش، برنامه قرعه‌کشی روز چهارشنبه ۲۵ آبان‌ماه با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار می‌شود.
 
همچنین مراسم قرعه‌کشی از طریق سایت ایران‌خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه رسمی این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir به صورت مستقیم پخش خواهد شد.
 
گفتنی است، این طرح ویژه مادرانی است که فرزند دوم و یا بیش‌تر آن ها، از تاریخ ۱۹ آبان ۱۴۰۰ به بعد متولد شده‌اند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: