کد خبر: ٢٧٧١٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/08/17-١٠:٥٦

مدیر کل بندر خرمشهر: رونق اقتصادی این بندر در گرو حمایت دولت است.

 

به گزارش آبادان نیوز به نقل از ایرنا، نور الله اسعدی، مدیر کل بندر خرمشهر امروز (سه شنبه 17 آبان ماه) با بیان اینکه برای رونق اقتصادی این بندر نیاز به حمایت دولت است کاهش ۳۰ درصدی سود بازرگانی برای کالاهای وارداتی به بندر خرمشهر را خواستار شد.

بندر خرمشهر برای رونق اقتصادی نیاز به حمایت دارد

اسعدی در جریان بازدید رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و هیات همراه از بندر خرمشهر افزود: بندر خرمشهر در آخرین نقطه آبی کشور قرار داشته و نیاز به حمایت دارد تا شاهد رونق اقتصادی بیشتری باشد. 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر

 

او اظهار داشت: با توجه به لایروبی نشدن اروندرود نیاز است حمایت بیشتری از بندر خرمشهر صورت گیرد. 

سید لفته احمد نژاد، نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی نیز با تشریح سفر رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان کشوری به خرمشهر گفت: مشکلات و راه های توسعه اقتصادی خرمشهر در این سفر بررسی می شود.

وی افزود: بازدید از زیرساخت های گمرک و بندر خرمشهر همچنین بازدید از برخی مکان های اقتصادی این منطقه به منظور توسعه و اتخاذ راهکارهای مناسب برای صادرات در نشست تخصصی با حضور رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بررسی خواهد شد.

او گفت: بندر و گمرک خرمشهر ظرفیت بالایی برای توسعه صادرات و اشتغال دارد که باید از این ظرفیت به نحو مناسب استفاده کرد.

 

پایگاه خبری تحلیلی آبادان نیوز

 

احمد نژاد اضافه کرد: در بازدید از شرکت تولید رینگ سایپا در خرمشهر امکان تولید رینگ متوسط و آلومینیومی بررسی خواهد شد که در صورت تحقق این مهم اشتغال مناسبی برای جوانان بومی منطقه ایجاد خواهد شد.

بندر خرمشهر برای رونق اقتصادی نیاز به حمایت دارد

وی به پیشرفت ۸۵ درصدی ساخت بیمارستان قلب خرمشهر اشاره کرد و اظهار داشت: اختصاص اعتبار برای تکمیل این بیمارستان در این سفر پیگیری می شود.

محمدرضا پور ابراهیمی، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه برای بررسی مسایل و مشکلات اقتصادی خرمشهر به این شهرستان سفر کرده است.

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: