کد خبر: ٢٦٩١٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/06/11-١٤:٢٨

ابوالفضل امیری

 

آبادان نیوز : یکی از اقدامات دولت سیزدهم برای تسهیل خدمات بانکی به مردم، استفاده از سهام به عنوان وثیقه و ضمانت برای دریافت وام است که اخیرا کلید خورده و قرار است فراگیر شود.

بانک

طرح توثیق سهام برای دریافت وام، از جمله طرح‌هایی است که در صورت گسترش به سایر بانک‌ها، راه را برای مردم عادی جهت دریافت وام تسهیل می‌کند.

در گام اول طرح توثیق سهام برای دریافت وام، یکی از بانک‌های قرض‌الحسنه کشور پیشگام شده به طوری که مردم می‌توانند با به وثیقه گذاشتن سهام بورسی خود در این بانک، وام قرض‌الحسنه دریافت کنند. وزارت اقتصاد و بانک مرکزی دولت سیزدهم برای گسترش این طرح، در حال پیگیری و اضافه کردن سایر بانک‌ها هستند.

در همین زمینه،‌ عضو هیأت مدیره و معاون فناوری اطلاعات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: با استفاده از سامانه ستاره و زیرساخت توثیق سهام، مشتریان بانک می‌توانند از ظرفیت سهامداری خود برای دریافت وام بهره برده و از خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استفاده کنند.

حمیدرضا توسلی اظهار کرد: با توجه به اینکه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران یکی از سه بانک عامل در سامانه ستاره شرکت سپرده گذاری مرکزی است، شرایط توثیق سهام و تسهیل فرآیندهای دریافت وام با استفاده از این طرح آسان‌تر شده و می‌تواند ارتباط مناسب‌تر سهامداران را با فضای قرض‌الحسنه فراهم آورد.

عضو هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: توثیق سهام که در قالب طرح ستاره از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی مطرح شده، پیشینه‌ توثیق سهام عدالت را داشته و این پیشینه تجربیات ارزنده‌ای را برای این اتفاق مهم رقم زده است.

وی افزود: نکته مهم در این طرح این است که در کنار طرح‌های بانک، می‌تواند پاسخ مناسبی به انتظارت مشتریان بوده و به همراه سایر خدمات غیرحضوری مانند افتتاح حساب آنلاین، مستقل از زمان و جغرافیا خدمات بانک را دسترس‌پذیر کند.

توسلی اظهار داشت: برای دریافت وام با وثیقه سهام کافی است افراد با مراجعه به پیشخوان بانک به‌ عنوان نقطه مهم ارتباط مشتری، فرآیند توثیق را به صورت آنلاین انجام داده و بعد از دریافت کد مربوطه، چه از طریق شعبه و چه از طریق پیشخوان مجازی برای دریافت وام خود اقدام کنند.


در نمایشگاه خودرو در مشهد دیگنیتی پرستیژ سهم بازدیدکنندگان بیشتری را به خود اختصاص داده است.

خودروی دیگنیتی پرستیژ

محل دائمی نمایشگاه‌های مشهد از تاریخ ۹ الی ۱۲ شهریورماه میزبان برگزاری بیست و دومین نمایشگاه خودرو است. این رویداد، اهمیت بسیاری در صنعت خودرو کشور داشته و جدیدترین محصولات تولیدکنندگان و مونتاژکاران کشور را به نمایش می‌گذارد.

شرکت‌های متعددی در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به گروه صنعتی بهمن اشاره کرد. بهمن موتور در این رویداد از خودرو های دیگنیتی پرستیژ ، ریسپکت، کشنده امپاور و ۴۶۰ و همین‌طور وانت کاپرا ۲ فیس لیفت رونمایی کرده است.

در میان این محصولات، دیگنیتی پرستیژ سهم بازدیدکنندگان بیشتری را به خود اختصاص داده. این ماشین در نمایشگاه بین‌المللی تهران نیز درخشش بسیاری داشت و به خوبی توانست برای بهمن موتور افتخارآفرینی کند.

کراس اوور دیگنیتی پرستیژ نسخه بهبودیافته دانگ فنگ ix۵ است که اوایل سال ۱۴۰۰ با نام دیگنیتی وارد ایران شد. نسخه پرستیژ از لحاظ مشخصات فنی ارتقا پیدا کرده و تغییرات جزئی نیز در ظاهر آن مشاهده می‌شود.

زمان عرضه دیگنیتی پرستیژ به بازار اعلام شد | تصاویر جدید این کراس اوور را در نمایشگاه خودرو مشهد ببینید

دیگنیتی پرستیژ در نمای جلو دارای جلوپنجره کهکشانی تقریبا بزرگ و بدون حاشیه بوده که از هر دو طرف به چراغ‌های جلو متصل می‌شود. این ماشین روی رینگ‌های ۲۰ اینچی سوار بوده و در نمایش عقب شامل دیفیوزر مشکی‌رنگ، سراگزوزهای دوبل و چراغ‌هایی می‌شود که به وسیله نوار باریک به یکدیگر متصل شده‌اند. این خودرو ظاهری بسیار جذاب و جوان‌پسند داشته و بدون شک به محض عرضه به بازار، جزو یکی از پرفروش‌ترین محصولات بهمن موتور خواهد بود.

یک موتور ۲ لیتری ۴ سیلندره توربوشارژ GDI در زیر کاپوت دیگنیتی پرستیژ قرار گرفته که قدرت ۲۲۸ اسب بخار و گشتاور ۳۵۵ نیوتن متر را از طریق گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو وارد می‌کند.

داخل کابین، تجهیزاتی نظیر نمایشگر لمسی ۱۰.۲۵ اینچی، فرمان دی-کات با دکمه‌های کنترلی، نشانگرهای پشت آمپر دیجیتالی، سیستم صوتی پایونیر با ۸ بلندگو و سیستم نورپردازی با امکان تنظیم ۷ رنگ متفاوت به چشم می‌خورد.

زمان عرضه دیگنیتی پرستیژ به بازار اعلام شد | تصاویر جدید این کراس اوور را در نمایشگاه خودرو مشهد ببینید

این ماشین همچنین دارای طیف وسیعی از امکانات و تجهیزات ایمنی متعددی است که از جمله آن‌ها می‌توان به سیستم ترمز ضد قفل ABS و EBD، سیستم کنترل کشش ATC، TRC و TCS، سیستم کنترل حرکت در سربالایی و سرپایینی، سنسور فشار باد تایرها، تهویه مطبوع اتوماتیک، کروز کنترل، دوربین ۳۶۰ درجه، ترمز پارک برقی به همراه اتوهلد، شارژر وایرلس تلفن همراه، دوربین ثبت وقایع حین رانندگی، سنسورهای نور و باران، سانروف پانوراما دو قسمتی، دوربین عقب، سیستم تشخیص مانع، ایربگ های راننده، سرنشین جلو و جانبی، ایموبالایزر و غیره اشاره کرد.

طبق اظهارات مدیرعامل بهمن موتور در حاشیه نمایشگاه مشهد، بهمن ریسپکت و دیگنیتی پرستیژ از ماه آینده روانه بازار می‌شوند. پرستیژ رقیب سرسخت خودروی KMC K۷ کرمان موتور و، فونیکس تیگو ۷ پرو مدیران خودرو خواهد بود.

زمان عرضه دیگنیتی پرستیژ به بازار اعلام شد | تصاویر جدید این کراس اوور را در نمایشگاه خودرو مشهد ببینید

خودروی دیگنیتی پرستیژ

 خودروی دیگنیتی پرستیژ

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: