کد خبر: ١٨٢٢٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/12/04-١١:٢٥

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان گفت: از این پس روسای اتحادیه هایی که در مجموعه گروه شغلی ۲، ۳ و چهار تخلف می کنند و یا کسانی که در عدم اجرای مصوبات ستاد کرونا نقش دارند، به دادسرا معرفی می شوند.

 

به گزارش آبادان خبر، سید زین العابدین موسوی ضمن تاکید بر اینکه ستاد مقابله با کرونا شهرستان؛ موکلف به اجرای مصوبات استانی و کشوری ستاد مقابله با کرونا است، اظهار کرد: سلامت شهروندان خط قرمز ما است و لذا از این پس روسای اتحادیه هایی که در مجموعه گروه شغلی ۲و ۳ و چهار تخلف می کنند و یا کسانی که در عدم اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا نقش دارند، به دادسرا معرفی می شوند و بر علیه شان اعلام جرم می شود.

وی افزود: برای پایان دادن به وضعیت قرمز منطقه هیچ راهی جز اجرای پروتکل ها از سوی مردم، تمکین اتحادیه ها و اصناف و اجرای ماموریت توسط ادارات و ارگانهای متولی وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه جان انسان ها هزینه ی گرانی است که بابت عدم رعایت دستورالعمل های مقابله با کرونای انگلیسی پرداخت می شود، تصریح کرد: خسارت مالی که از بابت اجرای دستورالعمل های مقابله ای با کرونا به کسبه وارد می شود در مقابل جان انسانها در درجه ی دوم اهمیت قرار دارد ضمن اینکه قابل جبران نیز هست.

فرماندار ویژه شهرستان آبادان یادآور شد: از آنجائیکه کرونای جهش یافته ی جدید انگلیسی جان فرزندان جوان مان را به طور جدی تهدید می کند از مردم و اصناف می خواهیم تا همکاری مجدانه ای را با ستاد مقابله با کرونای شهرستان داشته باشند.

موسوی؛ با تاکید دوباره بر اینکه در صورت فعالیت صنوف گروه ۲، ۳ و ۴ روسای اتحادیه مربوطه به عنوان مجرم بازداشت می شود، گفت: در صورت عدم همکاری دقیق اوضاع تا فروردین ماه به همین منوال خواهد گذشت.

وی افزود: مکلف به اجرای قانون برای حفظ جان همشهریانمان هستیم پس بایستی مدت تعیین شده برای تعطیلی صنوف را تحمل کنیم چرا که برای مقابله با ویروس جهش یافته ی جدید انگلیسی راهی جز این نداریم. از تمامی همشهریان تقاضا داریم ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی و عمل به دستورات ستاد مقابله با کرونا شهرستان ما را در غلبه بر وضعیت کنونی یاری کنند.

 

آبادان,خبر آبادان,اخبار آبادان,آبادان نیوز,آبادان خبر,خوزستان,خبر خوزستان,اخبار خوزستان

منبع:خبرآنلاین

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: