کد خبر: ١٥٧٩٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/07/08-١٠:٠٨

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: منطقه آزاد اروند از لحاظ پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری‌، در جغرافیای جهان بزرگترین حوزه انرژی بشمار می‌آید و از فرصت‌های جهانی سرمایه‌گذاری منطقه‌ای بسیار استثنایی برخوردار است.

 

به گزارش آبادان خبر، اسماعیل زمانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با تبریک سالروز شکست حصر آبادان و هفته دفاع مقدس اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های ما تلاش برای به بهره‌برداری رسیدن از واحد‌های بزرگ صنعتی و تولیدی در منطقه آزاد اروند است واحد امروز با سرمایه‌گذاری خارجی ترکیه‌ای به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: منطقه آزاد اروند از لحاظ پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری‌، در جغرافیای جهان بزرگترین حوزه انرژی جهان است و از فرصت‌های جهانی سرمایه‌گذاری منطقه‌ای و جهانی بسیار استثنایی است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به حمایت‌های سازمان منطقه آزاد اروند در بحث سرمایه‌گذاری گفت به سرمایه‌گذار خارجی این قول را میدهیم که امکانات لازم را در اختیار قرار میدهیم و بسترهای لازم را فراهم میکنیم و  انتظار سرمایه‌گذار‌ی‌های توسعه‌ای بیشتری را داریم.

وی گفت: خوشبختانه این هولدینگ ایده‌های توسعه‌ گسترده‌ای دارد و امیدواریم  پایداری بیشتری در حوزه نفت و انرژی داشته باشد.

زمانی در ادامه افزود: منطقه آزاد اروند فرصتی تاریخی برای سرمایه‌گذاری است که بخواهد در خاورمیانه سرمایه‌گذاری کند.

منبع:فارس

مناطق آزاد،خبر مناطق آزاد،اخبار مناطق آزاد،آبادان نیوز،آبادان خبر،منطقه آزاد اروند،خبر اروند،خبرمناطق آزاد،اخبارمناطق آزاد،آبادان نیوز،منطقه آزاد اروند،آبادان خبر،خبراروند

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: