کد خبر: ١٥٦٣٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/07/01-٠٩:٤٠

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: یکسال انفصال برای مدیر متخلف به دلیل اجرا نکردن مصوبه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان صادر شد.

 

به گزارش آبادان خبر، حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان اظهار کرد: یکی از مدیران بانک‌های استان به دلیل سرپیچی از اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان به انفصال یک سال از خدمت محکوم شد.

او افزود: سیاست‌های قوه قضائیه مبنی بر حمایت از سرمایه گذاران مشروع، تولیدکنندگان و فراهم سازی زمینه مناسب جهت ایجاد اشتغال و رونق تولید، ستاد اقتصاد مقاومتی در دادگستری استان به منظور رفع موانع در جهت ترویج رونق تولید و ایجاد اشتغال، تشکیل و راه اندازی شد که مصوبات این ستاد ضمانت قانونی دارد و همه ادارات، سازمان‌ها و مدیران مکلف به اجرای مصوبات این ستاد هستند.

حجت الاسلام مرادی اظهار داشت: اخیراً یکی از مدیران بانک‌های استان علیرغم ابلاغ مصوبه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری خوزستان و تذکر حضوری، از اجرای مصوبه این ستاد ممانعت بعمل آورده که در این خصوص با اعلام جرم از سوی دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی و صدور کیفرخواست در شعبه دادگاه بدوی، این مدیر خاطی به یکسال انفصال از خدمت محکوم شد.

رئیس کل دادگستری خوزستان در ادامه ضمن تشکر از همه ادارات و سازمان‌ها در همراهی و همکاری با ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان و همچنین مدیرانی که اجرای قانون را سرلوحه کار خود قرار داده اند، بیان کرد: مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی برای همگان لازم الاجراست و قانونگذار برای تخطی از مصوبات این ستاد انفصال از خدمت در نظر گرفته و در صورت هر گونه تخلف و جرم، دستگاه قضایی استان قاطعانه ورود و اجرای قانون خواهد نمود.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

خوزستان،دادگستری،دادگستری خوزستان،اقتصاد مقاومتی،ستاد اقتصاد مقاومتی،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: