پست الکترونیک پنج شنبه ٠٦ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > درخواست مهم دانشکده پزشکی آبادان از مردم


کد خبر: ١٥١١٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/06/06-٠٩:٤٩

روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی آبادان در اطلاعیه ایی از عموم مردم خواست برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، به مسافرت نروند و از پذیرش مهمان در تعطیلات پیش رو نیز خودداری کنند.

 

به گزارش آبادان خبر ، روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی آبادان در اطلاعیه ایی با توجه به تعطیلات پیش رو از مردم خواست برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، به مسافرت نروند و از پذیرش مهمان نیز خودداری کنند.

در این اطلاعیه آمده است: ضمن عرض تسلیت به محضر مردم شریف و عزادار حسینی به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و با امید به اینکه عزاداری شما عاشقان اهل بیت(ع) مقبول درگاه خداوند سبحان قرار گرفته باشد، همانگونه که مستحضر هستید اغلب شهروندان عزیز شهرها و روستاها در ایام محرم به ویژه روزهای تاسوعا و عاشورا از اقصی نقاط کشور به زادگاه خود برای ابراز ارادت به اباعبدالله(ع) و خاندان پاک و مطهرش مراجعه می کنند، لیکن امسال با توجه به شرایط بیماری کرونا و اینکه انجام مسافرت، مهمانی رفتن، مهمان پذیری و تجمع خانوادگی به هیچ وجه به صلاح نیست و ضمن احتمال شیوع بیشتر و اوج گیری دوباره ی این بیماری، تهدیدی جدی برای سلامتی محسوب می شود.

لذا استدعا دارد که از هم اکنون اطرافیان، خویشاوندان و دوستان عزیز خود را برای عدم حضور به سبک گذشته در این ایام ترغیب و تشویق نمایید.

پیشاپیش از لطف و همراهی شما مردم خوب و عزیز سپاسگزاریم.

 

منبع:برنا

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر  

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: