پست الکترونیک شنبه ٠١ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > احتمال بازگشت وضعیت قرمز


کد خبر: ١٥١١٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/06/05-١١:٢٧

مدیر بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان با توجه به قرارگرفتن مجددا خوزستان در حالت هشدار از شهروندان خواست نکات بهداشتی را رعایت کنند.

 

به گزارش آبادان خبر ، کوتی مدیر بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان گفت: با بازگشت مردم از سفر و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی  متاسفانه شیب کرونایی خوزستان کمی افزایش پیدا کرده است و این امر باعث شد این استان در حالت هشدار قرار بگیرد.

او با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده در ایام اربعین حسینی ادامه داد: همیشه این مسئله را باید رعایت کنیم که خروج از دستورالعمل ها بهداشتی ساختار شکننده ما را تحت ثاثیر قرار می دهد و احتمال بازگشت مجدد به وضعیت قرمز وجود دارد.

توصیه به عزاداران حسینی در ایام محرم

مدیر بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان افزود: رعایت کلیه موارد بهداشتی از جمله استفاده از ماسک ، مواد ضدعفونی کننده و فاصله گذاری اجتماعی در مراسم محرم و مناسبت های مذهبی به ما کمک می کند که بار بیماران مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان ها کاهش پیدا کند.

کوتی تصریح کرد: شهروندان عزیز همچنان دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند  و امیداوارم با توجه به شدت گرفتن اوضاع کرونا بتوانیم کنترل کننده خوبی باشیم.

 

 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: