پست الکترونیک جمعه ٣١ فروردين ١٤٠٣
اخبار > تقدیر از 80 پزشک شاغل در محدوده فعالیت دانشکده علوم پزشکی آبادان


کد خبر: ١٥٠٩٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/06/05-٠٩:٣١

در آیین گرامیداشت روز پزشک از 80 پزشک شاغل در محدوده فعالیت دانشکده علوم پزشکی آبادان تقدیر شد.

 

به گزارش آبادان خبر ، در این آیین که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، دکتر شکراله سلمان‌زاده، رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اظهار کرد: در حالی امسال مراسم گرامیداشت روز پزشک را برگزار می‌کنیم که در یکی از بزرگترین مشکلات بهداشتی، درمانی تاریخ  بشریت هستیم و در این روز تقدیر می‌کنیم از تمام کسانی در این ایام در خط مقدم عرصه سلامت بودند.

وی با اشاره به بی‌مهری‌هایی که در سالیان گذشته به جامعه پزشکی شده بود، افزود: این اتفاقات در حالی رخ می‌داد که پزشکان همواره در کنار مردم بودند و کاری که در ماه‌های اخیر انجام دادند، اهدای اجر آن از زبان و قلم قاصر است و باید در مقابل زحمات ایشان تعظیم کرد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: در روزهای گذشته گاهی شاهد بودیم که خانواده برخی از بیماران از نزدیک شدن به مریض‌شان ترس داشتند اما پزشکان و پرستاران ما با ایثار و از خودگذشتی با جان و دل به بیمار خدمات ارائه می‌دادند.

وی با تاکید بر اینکه امیدوارم زحمات روزهای اخیر جامعه پزشکی هیچگاه به فراموشی سپرده نشود، بیان کرد: قدردانی می‌کنیم از پزشکان که در ماه‌های گذشته به کووید 19 مبتلا شدند ولی بعد از به دست آوردن سلامتی دوباره به عرصه خدمت بازگشتند. واقعا شاید هیچ زمانی تا به امروز کشور به سال‌های دفاع مقدس شبیه نبوده است و یاد و خاطره شهدای جامعه پزشکی که با ابتلا به این بیماری جان خود را اهدا کردند، گرامی می‌داریم.

دکتر سلمان‌زاده بیان کرد: در روزهای اخیر مقام معظم رهبری چندین بار در سخنرانی‌های مختلف از زحمات جامعه پزشکی تقدیر کردند که این موضوع مایه مباهات و افتخار است.

دکتر هوشان شریعتی، معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان دیگر سخنران این آیین بود.

بعد از پخش کلیپ موضوعی روز پزشک از 80 پزشک نمونه شاغل در دانشکده علوم پزشکی آبادان تقدیر شد.

در مراسم یادشده حجت‌السلام خاقانی، نماینده آیت‌اله سیستانی در منطقه، دکتر نصراله حسونی بحرینی، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت و دکتر سید مهدی موسوی، مدیر محیط زیست، بهداشت و سلامت سازمان منطقه آزاد اروند و جمعی از معاونان و مدیران دانشکده علوم پزشکی آبادان حضور داشتند.

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: