پست الکترونیک شنبه ٠١ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > ۲۸۰ آرایشگاه فعال و تنها یک آرایشگاه پلمپ شده در آبادان


کد خبر: ١٤٣٩٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/04/05-١٢:٥٠

نایب رئیس اتاق اصناف آبادان از تخلف و پلمپ یک آرایشگاه در خصوص رعایت شیوه نامه های بهداشتی، از بین ۲۸۰ آرایشگاه فعال در این شهرستان خبر داد.

 

آبادان نیوز : نائب رئیس اتاق اصناف آبادان از تخلف و پلمپ یک آرایشگاه در خصوص رعایت شیوه نامه های بهداشتی، از بین ۲۸۰ آرایشگاه فعال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش آبادان خبر ، احمد زندی، نائب رئیس اتاق اصناف آبادان اظهار کرد : در پی همه گیری کرونا و با توجه به سریع الانتشار بودن این ویروس، آرایشگاه ها و مراکز زیبایی از جمله اماکن مستعد در شیوع کووید ۱۹ به شماره آمده و  نظارت بر فعالیت این مراکز ضروری است.

 او افزود: نظارت و بازرسی بر  نحوه فعالیت آرایشگاه ها و مراکز زیبایی از سوی اتاق اصناف آبادان، به صورت مدام می گیرد، که در طول این بازرسی ها از بین ۲۸۰ آرایشگاه فعال در آبادان، تنها یک مورد تخلف گزارش شده است.

نایب رئیس اتاق اصناف آبادان با بیان اینکه بازرسی و نظارت بر آرایشگاه ها و مراکز زیبایی به صورت مدام صورت می گیرد و با متخلفان نیز برخورد می شود، ادامه داد: در صورت بروز هرگونه تخلف، شهروندان می توانند جهت رسیدگی به تخلفات و پیگیری شکایات، با شماره ۵۳۳۳۷۰۳۰ تماس بگیرند.

 احمد زندی در تشریح نکات بهداشتی لازم الاجرا در آرایشگاه ها، گفت: اجتناب از مورد استفاده قرار دادن لوازم آرایشی به ویژه لوازم مربوط با چشم و دهان به صورت عمومی، استفاده الزامی از ماسک و دستکش، تهویه مناسب آرایشگاه، گندزدایی وسایل آرایشگاه قبل و بعد از خروج مراجعه کنندگان و همچنین پذیرش مشتری از طریق نوبت دهی جهت جلوگیری از تجمع در این مکانها، از جمله مواردی است که می بایستی در تمامی آرایشگاه ها و مراکز زیبایی رعایت شود.

 

 

 

 

 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: