پست الکترونیک جمعه ٣١ فروردين ١٤٠٣
اخبار > بخشنامه ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان


کد خبر: ١٣٤٨٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/01/19-١٠:٥٨

بخشنامه ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان برای اجرا ابلاغ شد.

 

آبادان نیوز : بخشنامه ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان برای اجرا ابلاغ شد.

به گزارش آبادان خبر ، مدیرکل حوزه استاندار خوزستان و سخنگوی ستاد مدیریت بیماری ناشی از ویروس کرونا در استان بخشنامه جدید این ستاد را برای اجرا به تمامی دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران و اصناف خوزستان ابلاغ کرد.

در این بخشنامه آمده است: تا پایان روز ۲۲ فروردین ماه تمامی بخش‌نامه‌ها ،الزامات و دستورالعمل‌های صادرشده قبلی در خصوص رعایت فاصله گذاری اجتماعی، حضور ۲۰ درصدی کارکنان، تمهیدات و ممنوعیت‌های فعالیت اصناف به جز ضروری‌ها و ممنوعیت‌های ترددی لازم الاجرا و برقرار است.

در بخش دیگری از این بخشنامه با اشاره به اینکه تصمیمات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا برای اجرا از تاریخ ۲۳ فروردین ماه ابلاغ می‌شود، عنوان شد: در خصوص فعالیت ادارات لازم است تا مدیران برای آن دسته از کارکنان دارای بیماری‌های خاص تنفسی قلبی و عروقی، دیابتی و کلیوی با ارائه مدارک معتبر پزشکی و همچنین زنان باردار و شیرده و افراد بالای ۶۰ سال مرخصی بدون احتساب در نظر بگیرند.

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری ناشی از ویروس کرونا در استان در ادامه آورده است: فعالیت ادارات دولتی و شرکت‌ها از روز دوشنبه ۲۳ فروردین ماه با حضور دو سوم کارکنان خواهد بود.

این بخشنامه می افزاید: یک سوم کارکنان نیز به صورت دورکاری و مرخصی بدون احتساب، وظایف محوله را انجام دهند و این درحالی است که ساعت کاری ادارات از ۲۳ فروردین ماه از ساعت هفت تا ۱۴ تعیین شده است.

در بخش دیگری از بخشنامه این ستاد ادامه فعالیت تمامی نیروهای خدماتی عملیاتی شهرداری ،آب و برق ،مخابرات ،گاز ،اورژانس و آتش‌نشانی بر اساس روال معمول تاکید شده و اضافه می کند: تمامی مراکز آموزشی شامل مدارس و دانشگاه‌ها نیز تا پایان فروردین ماه تعطیل هستند.

در ادامه این بخشنامه آمده است: فعالیت کسب و کارهای پر ریسک شامل تالارها، استخرها، سینماها، سالن‌ها، باشگاه‌های ورزشی، پارک‌ها و اماکن گردشگری، موزه‌ها تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

منبع:خبرگزاری صدا و سیما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر 

نظرات بینندگان
کاربر مهمان
1399/01/19 13:14
0
0
از عنایت ویژه دکتر شریعتی به گروه بیماران دیابتی و کلیوی و بانوان کمال تشکر رو دارم.. در خانه می مانیم
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: