پست الکترونیک چهارشنبه ٠٥ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > با کمک و همکاری یکدیگر فقط میتوان این وضعیت را کنترل کرد


کد خبر: ١٣٤٧٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/01/19-٠٩:٣٥

فرماندار ویژه آبادان: توقع داریم همه کمک کنند تا بتوانیم وضعیت را کنترل کنیم.

 

آبادان نیوز :فرماندار ویژه آبادان: توقع داریم همه کمک کنند تا بتوانیم وضعیت را کنترل کنیم.

به گزارش آبادان خبر ،فرماندار ویژه آبادان ضمن تاکید بر جدی بودن وضعیت بیماری کرونا گفت : توقع داریم همه کمک کنند تا بتوانیم وضعیت را کنترل کنیم.

سید زین العابدین موسوی افزود: افرادی که مبتلا هستند و خود قرنطینه اند، نباید با کسی کوچکترین رابطه ای داشته باشند و باید خانواده هایشان آنها را در محیطی کاملا بسته قرار دهند و فقط تغذیه آنها را با رعایت اصول بهداشتی تامین کنند.

وی تصریح کرد: همچنین لازم است، دانشکده علوم پزشکی مشخصات و آدرس افراد مبتلای خود قرنطینه و حتی افراد در دوره نقاهت را در اختیار پلیس بگذارد تا نظارت جدی بر ارتباطات آنها شود.

فرماندار ویژه آبادان در ادامه تاکید کرد: هیچ دستگاه و یا شرکت و موسسه ای نباید  به بهانه تعطیلی و نیمه تعطیلی ها در آبادان از حقوق و مزایای کارکنانش بکاهد. کارکنان، متخلفین را معرفی کنند.

آقای موسوی در امر گرانفروشی بیان داشت: چنانچه برای دستگاه نظارتی و متولی، گرانفروشی واحدی صنفی، در این شرایط اثبات شد علاوه بر پلمپ طولانی مدت به دلیل سوءاستفاده از وضعیت، گرانفروشان به دستگاه قضایی معرفی میشوند و برخورد قانونی با آنها صورت می‌گیرد و لیست آنها در این شرایط به مردم اعلام می‌گردد.

همچنین بانکها مکلفند علاوه بر شارژ خودپردازها و انجام نیازهای مردم بصورت غیر حضوری، کارتهای سوخته شده و یا مفقودی را تعویض و سریعا بدست متقاضیان برسانند.

وی با بیان اینکه اداره کار باید سریعا بیمه بیکاری را برای همه افراد بیکار شده مطابق دستورالعملهای جدید برقرار و به اینجانب گزارش دهد افزود: تمام پیمانکاران و بخش خصوصی که در تعطیلی اند باید بیمه کارکنان خود را بپردازند و کسی را اخراج نکنند  و مقرر است به آنها وامهای کم بهره مناسب پرداخت شود.

فرماندار ویژه آبادان در پایان از دادستان آبادان که با جدیت در حال رصد اوضاع و برخورد با متخلفین است تشکر و قدردانی کرد.

منبع:خبرگزاری صدا و سیما

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان خبر

نظرات بینندگان
کاربر مهمان
1399/01/19 13:4
0
0
امیدوارم همه شهروندان و هموطنان در خانه بمانند تا زنجیره انتقال ویروس کرونا شکسته بشه
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: