پست الکترونیک جمعه ٣١ فروردين ١٤٠٣
اخبار > حمله تروریستی داعش به یک ساختمان امنیتی خنثی شد


کد خبر: ٢٢٥١٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/06/16-١٠:٤٢

سرویس امنیت و اطلاعات اردن اعلام کرد حمله برنامه ریزی شده از سوی گروه تروریستی داعش به ساختمان‌های امنیتی در این کشور خنثی شد.

 

به گزارش آبادان خبر، دایره مخابرات عمومی اردن اعلام کرد حمله برنامه ریزی شده گروه تروریستی داعش به کارکنان و ساختمان‌های امنیتی در شهر اربد در شمال این کشور خنثی شد.

سرویس امنیت و اطلاعات اردن در این باره گفت: سه مظنون اصلی این حمله بازداشت شدند و در بازجویی‌ها برنامه ریزی برای حملات تروریستی با استفاده از سلاح گرم علیه مقر و کارکنان چند ساختمان امنیتی در ۸۰ کیلومتری شمال امان را اعتراف کردند.

این اداره اعلام کرد: پیشتر این مظنونین به اتهام ترویج ایدئولوژی افراطی و تلاش برای دعوت دیگران به منظور پیوستن به یک سازمان تروریستی چندین سال را در زندان به سر برده اند.

بر اساس گزارش سرویس امنیت و اطلاعات اردن، این اولین بار نیست که نقشه های تروریست‌های داعش در این کشور خنثی می‌شود. در ژانویه ۲۰۱۸، این گروه تروریستی به تاسیسات نظامی و امنیتی، مراکز تجاری، رسانه‌ها و علمای دینی میانه رو حمله کرد.

در مارس ۲۰۱۶ یک عملیات بزرگ امنیتی، نقشه تروریستی داعش را در اربد، دومین شهر بزرگ اردن خنثی کرد. در جریان این حمله چند ساعته، نیرو‌های امنیتی هفت مظنون تروریستی را که مسلح بودند و در داخل یک ساختمان مسکونی مخفی شده بودند، هدف قرار دادند.

 

 

حمله تروریستی،داعش،اطلاعات اردن،آبادان خبر،آبادان نیوز

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: