پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > فیلم کوتاه "بادیه نشین "از آبادان نامزد دریافت جایزه بخش «جشنواره جشنواره‌ها»


فیلم کوتاه "بادیه نشین "از آبادان به نویسندگی و کارگردانی عماد سلمانیان نامزد دریافت جایزه بخش «جشنواره جشنواره‌ها» شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» شد.

 

به گزارش آبادان خبر، این جشنواره منتخب بهترین آثار تولید شده فیلم های کوتاه و بلند که در 40 سال اخیر در حوزه سینما ،جنگ و دفاع مقدس می باشد و یکی از شرایط دریافت فرم حضور در این جشنواره ، کسب تندیس بهترین از جشنواره های ملی معتبر سالها گذشته  می باشد .

از بین تمامی آثار رسیده به جشنواره 9 فیلم کوتاه پذیرفته شد. که فیلم کوتاه "بادیه نشین "از آبادان یکی از 4 فیلم نامزد بهترین فیلم 4 دهه گذشته به بخش مسابقه جهت کسب تندیس بهترین فیلم با سه نامزد دیگر رقابت کرد .این فیلم 11 دقیقه ای که موضوع آسیب های اجتماعی بعد از جنگ را روایت می کند بعنوان تنها نماینده جنوب کشور در بخش «جشنواره جشنواره‌ها» شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» حضور دارد.

بازیگران فیلم کوتاه "بادیه نشین "؛ رضا نوری ،شیرین دشتی نژاد و صباح جوان پور می باشند همچنین نویسندگی ، تصویر برداری این فیلم کوتاه را عماد سلمانیان  ،تدوین بعهده سعید نجاتی و صدا برداری آن را مجید نجاتی انجام داده است .قابل ذکر است «بادیه‌نشین» با کارگردانی عماد سلمانیان ، تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوانان دفتر آبادان و شرکت پتروشیمی شیمی تکس آریا صورت گرفته است .

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبر اروند،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر،خبراروند 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: