کد خبر: ١٥٨٤٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/07/10-١٨:١٨

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اینکه مدارس خوزستان باز هستند، گفت: حضور دانش آموزان کاملا اختیاری است اما مدارس آماده ارائه خدمات حضوری به دانش آموزان هستند و تاکنون در خصوص تعطیلی مدارس استان هیچ ابلاغیه‌ای دریافت نکرده‌ایم.

 

به گزارش آبادان خبر، کوروش مودت در خصوص وضعیت فعالیت مدارس استان با توجه به قرمز شدن شرایط و اعمال تعطیلی‌ها و محدودیت‌های کرونایی در سطح استان خوزستان، اظهار کرد: تعطیلی مدارس با ستاد ملی مدیریت کرونا است و تاکنون در این خصوص چیزی به ما اعلام نشده است. مدارس استان اکنون با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی باز هستند و غیرحضوری کردن آموزش با تایید ستاد ملی کرونا و پس از آن تفویض این تصمیم به ستاد استانی، صورت می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه همه همکاران ما در مدارس حضور پیدا می‌کنند و اکنون مدارس باز هستند، بیان کرد: حضور دانش آموزان در برخی از مدارس مناطق روستایی، حاشیه‌ای و عشایری با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی حدود ۷۰ درصد است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با تاکید بر اینکه تاکنون در خصوص تعطیلی مدارس استان هیچ ابلاغیه‌ای دریافت نکردیم، گفت: برای حضور دانش آموزان اجبار و الزامی نداریم و کاملا اختیاری است اما مدارس آماده ارائه خدمات حضوری به دانش آموزان هستند و هیچ مدیری حق ندارد به دانش آموزان اطلاع دهد به مدارس مراجعه نکنند.

این درحالی است که رضا نجاتی سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان روز گذشته، (نهم مهرماه) عنوان کرده بود، بنا به درخواست دانشگاه علوم پزشکی اهواز فعلا پارک‌ها، موسسات آموزشی و باشگاه‌ها در استان خوزستان تعطیل می‌شوند و همچنین مدارس و دانشگاه‌ها را نیز شامل این تعطیلی اعلام کرده بود.

منبع:ایسنا

خوزستان،آموزش و پرورش خوزستان،ستاد مدیریت کرونا،کرونا،تعطیلی مدارس،دانشگاه علم پزشکی اهواز،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: