کد خبر: ١٣٥٠٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/01/20-٢١:٢٧

تصمیمات جدید ستاد ملی مبارزه با کرونا از روز شنبه در خوزستان اجرایی خواهد شد،

 

آبادان نیوز :تصمیمات جدید ستاد ملی مبارزه با کرونا از روز شنبه در خوزستان اجرایی خواهد شد،
به گزارش آبادان خبر ، سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان خوزستان گفت: ادارات ملزم شده اند که بیماران تنفسی، کلیوی، دیابتی و قندی، همچنین بانوان باردار و شیرده را مرخص کنند.

به گفته رضا نجاتی فعالیت ادارات و سازمان‌ها از روز شنبه با دو سوم نیروها به‌صورت نوبت کاری از سرگرفته خواهد شد و ما بقی کارکنان مرخص و به طور چرخشی به کار گرفته خواهند شد.

او گفت: ساعت کاری در روز شنبه از ساعت ۷ صبح تا ۱۴ خواهد بود، دستگاه‌های عملیاتی نیز روال ادی خود را طی خواهند کرد.

نجاتی با اشاره به اینکه این قانون تا ۳۰ فروردین اجرایی می شود یادآور شد: مدارس و دانشگاه‌ها نیز تا زمان اتخاذ تصمیمات بعدی، تعطیل خواهند بود.

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان خوزستان بیان کرد: اداره صمت فهرستی را تهیه کرده که بر اساس آن، اصنافی که قرار بر فعالیت آنها وجود دارد، با پروتکل‌های بهداشتی تببین شده، کار خود را با نظارت متولیان بهداشت از سر گیرند.

نجاتی با تأکید بر این موضوع که فعالیت باشگاه‌های ورزشی، پارک‌ها، تفرج گاه‌ها، اماکن گردشگری کماکان تعطیل خواهند بود گفت: مأموریت مدیران، کارکنان به سایر استان ها نیز، ممنوع است،

او خاطرنشان کرد: تردد بین استان ها نیز تا ۳۰ فروردین ماه، ممنوع خواهد بود و در ورودی استان همچنان از ورود مسافران ممانعت به عمل خواهد آمد.

منبع:خبرگزاری صدا و سیما 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: