کد خبر: ١٣٤٩٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/01/20-١١:٢٧

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه آبادان گفت: ۳۴ پرونده تخلف صنفی از ابتدی شروع گشت‌های مربوط به بیماری کرونا در آبادان به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

 

آبادان نیوز : معاون برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه آبادان گفت: ۳۴ پرونده تخلف صنفی از ابتدی شروع گشت‌های مربوط به بیماری کرونا در آبادان به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

به گزارش آبادان خبر ، بتول سعیدی‌زاده چهارشنبه اظهار داشت:تیم‌های مشترک بازرسی صنعت‌،معدن و تجارت ، نماینده فرمانداری و تعزیرات حکومتی به صورت روزانه بازار آبادان را مورد پایش قرار می‌دهند و با افرادی که اقدام به گرانفروشی و کم‌فروشی کنند برخورد می‌کنند.

وی افزود:اکثر پرونده‌های تشکیل شده در تعزیرات حکومتی مربوط به گرانفروشی برخی از واحدهای صنفی است.

سعیدی‌زاده به انجام بیش از ۴۰۰ مورد بازرسی از نانوایی‌های آبادان توسط تیم‌های بهداشت و فرماندای آبادان اشاره کرد و گفت:یک واحد نانوایی به دلیل رعایت نکردن اصول بهداشتی پلمب شد.

وی به پایش بهداشتی روزانه نانوایی‌ها در مناطق روستایی و شهرهای اروندکنار و چوئبده اشاره کرد و افزود:در گشت‌های نظارتی علاوه بر تاکید بر رعایت نکات بهداشتی کیفیت نان نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.  

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری آبادان از شهروندان آبادانی خواست هرگونه گرانفروشی را با تلفن گویای ۱۲۴سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

آبادان دارای بیش از ۱۵ هزار واحد صنفی است.

منبع:ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان خبر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: