کد خبر: ١٣٠٤٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1398/11/29-١٨:٥٩

رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت : در انتخابات امسال سه میلیون و 560 هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

 

آبادان نیوز :رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت : در انتخابات امسال سه میلیون و 560 هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

به گزارش آبادان خبر، علی حسین حسین زاده با اعلام این خبر گفت : از این تعداد 203 هزار نفر رای اولی هستند.

وی با اشاره به اینکه در انتخابات دوم اسفند سه هزار و 141 شعبه اخذ رای در استان مستقر است افزود : از این تعداد 890 سیار و سیار شعب ثابت است .

رئیس ستاد انتخابات خوزستان تصریح کرد: تمامی مجریان انتخابات در سطوح مختلف آموزش های لازم را دیده اند و انتخابات از ساعت هشت صبح و تا 10 ساعت بعد از آن ادامه دارد که با مجوز وزارت کشور این ساعت قابل تمدید است.

دکتر حسین زاده بیان کرد : در انتخابات امسال احراز هویت رای دهندگان به صورت الکترونیکی انجام می شود و این سیستم به بانک اطلاعاتی ثبت احوال و وزارت کشور متصل می باشد و در مناطقی که میزان سرعت اینترنت پائین می باشد احراز هویت به صورت آفلاین انجام و  پس از رای گیری در فرمانداری ها احراز هویت ثبت می شود.

وی با اشاره به اینکه هر نامزد موفق به کسب 20 درصد آرا انتخابات شود، پیروز انتخابات است گفت : رای دهندگان با در دست داشتن شناسنامه ،و کارت ملی به شعب اخذ رای مراجعه کنند و برای رای دادن فقط به شماره ملی نیاز می باشد .

رئیس ستاد انتخابات خوزستان افزود : با تمامی تخلفات انتخاباتی برخورد می شود و در وهله اول به نمایندگان تذکر و در صورت تکرار و اصرار به قوه قضائیه معرفی می شوند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،آبادان  نیوز،آبادان خبر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: