کد خبر: ٢٨٥٧٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/11/10-١١:٠٠

در این گزارش به تشریح آخرین وضعیت صنعت نفت آبادان می‌پردازیم.

 

آبادان نیوزشرایط این فصل تیم های فوتبال نفتی کشور نامناسب است. تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در رده پانزدهم و نفت مسجد سلیمان در رده شانزدهم قرار گرفته اند و این شرایط باعث نگرانی هوادارن پرشمار این دو تیم شده است.

صنعت نفت تا هفته هفدم فقط ۱۰ گل به ثمر رسانده و نفت مسجد سلیمان ۱۲ گل زده را ثبت کرده است. همچنین از ابتدای فصل تاکنون نیمکت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان سه مربی به خود دیده است.

هم اکنون تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با ۱۱ امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد.

 

به دنبال جذب بازیکن آزاد هستیم

روح‌الله محمدی، عضو هیأت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان، بامداد امروز (دوشنبه 10 بهمن‌ماه) در یک گفت‌وگوی تلویزیونی در خصوص آخرین وضعیت صنعت نفت آبادان در لیگ برتر اظهار کرد: وضعیت سال جاری، وضعیت خوبی برای باشگاه صنعت نفت نبوده و نتایجی که در خور نام بزرگ این تیم باشد کسب نکردیم.

وی با بیان اینکه با همدلی که در تیم وجود دارد، امیدواریم با حمایتی که هوادارن و اهالی رسانه، مسئولان شهری و استانی از ما دارند بتوانیم از وضعیت فعلی خارج شویم، گفت: باشگاه صنعت نفت در حال برنامه‌ریزی است تا با استفاده از سهمیه آزاد فیفا در روزهای آینده یک یا دو بازیکن با نظر سرمربی به تیم اضافه شوند.

عضو هیأت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان، تصریح کرد: امیدواریم که روزهای آینده، با حمایت ۹۰ دقیقه‌ای هواداران روزهای نفت آبادان باشد، امیدوارم در بازی روز پنجشنبه مقابل هوادارا تهران از حمایت هواداران خود بهره‌مند باشیم و خواهشی که از دوست‌داران این باشگاه دارم این است، که فقط به دنبال تشویق تیم خود باشند و به بازیکنان فرصت دهند که در مقابل تیم حریف بازی خوبی از خود به نمایش بگذارند.

وی در خصوص تأثیرگذاری مهره‌های مدنظر کادر فنی برای اضافه شدن به ترکیب این تیم گفت: تأکید بر این است که بازیکنانی معرفی شوند که بتوانند کار را در بیاورند و مثمر ثمر باشند و امیدوارم که اینچنین باشند و این بازیکنان بتوانند خود رابا شرایط آبادان و تیم صنعت نفت وفق دهند./ آبادان خبر

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: