کد خبر: ١٧٤٥٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/10/21-١٦:٥٦

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از شناسایی ۸ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا و بستری ۳ نفر در بیمارستان آیت الله طالقانی این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز، شکرااله سلمان زاده با اشاره به شناسایی ۶ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان گفت: از این تعداد ۲ بیمار مربوط به آبادان و ۴ بیمار مربوط به خرمشهر بوده است.

وی افزود:تمام این موارد به صورت سرپایی هستند (آبادان ۲ نفر، خرمشهر ۴ نفر)

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: دیروز ۳ نفر بستری و ۱۱ بیمار با حال عمومی خوب از بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان ترخیص شده اند .
وی تصریح کرد: هم اکنون ۲۹ بیمار در بیمارستان تحت درمان قرار دارند.
او عنوان کرد:خوشبختانه مرگ ناشی از بیماری کرونا نداشتیم.

سلمان زاده در پایان از تمامی شهروندان خواست تمامی دستورالعمل های بهداشتی که همان استفاده از ماسک ، شست و شوی مرتب دست ها و فاصله گذاری اجتماعی است را رعایت کنند تا زنجیره انتقال کرونا شکسته شود.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲ خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره‌مند هستند.

 

خوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،خبرخوزستان،اخبار خوزستان،آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،منطقه آزاد اروند،آبادان خبر،خبر خوزستان

نظرات بینندگان
کاربر مهمان
1399/10/22 23:38
0
0
خیلی خوب است
کاربر مهمان
1399/10/22 23:37
0
0
خیلی خوب
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: