کد خبر: ١٥٦٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1394/01/10-١٧:٢٢

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: از عصر دوشنبه-امروز- گرد و غبار خفیف، برخی شهرهای استان از جمله آبادان، بستان و هندیجان را فرا می گیرد.

 

آبادان نیوز :مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: از عصر دوشنبه-امروز- گرد و غبار خفیف، برخی شهرهای استان از جمله آبادان، بستان و هندیجان را فرا می گیرد. به گزارش آبادان نیوز :کوروش بهادری اظهار کرد:ب اساس پیش بینی ها، این گرد و غبار شعاع دید را یک تا دو کیلومتر کاهش می دهد.


وی افزود: به دلیل نبود رطوبت کافی در مناطق جنوبی و مرکزی استان، ناپایداری هایی به صورت وزش باد و گرد و غبار خفیف ایجاد می شود، ولی این استان از روز سه شنبه-فردا- در جوی پایدار قرار می گیرد.

بهادری ادامه داد: سامانه بارشی که روز یکشنبه وارد استان شده است، تا اوایل صبح سه شنبه در استان فعال می باشد و از امروز نیز فعالیت آن در نواحی شمالی و شرق استان بیشتر است.

به گزارش آبادان نیوز :مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: مدلهای هواشناسی نشان می دهد روز پنج نبه شاهد افزایش ابر و احتمال بارش های پراکنده در برخی مناطق استان باشیم.

وی بیشترین میزان بارش طی 24 ساعت گذشته را در دهدز با 11 میلیمتر، شوشتر شش میلیمتر و ایذه 9 میلیمتر اعلام کرد.

گرد و غبار اخیر در خوزستان به بیش از 10 هزار میکروگرم بر متر مکعب نیز رسید و این موضوع، موجب تعطیلی مدارس و ادارات 12شهرستان این استان شد و تعداد زیادی را نیز راهی بیمارستان ها کرد.

 

آبادان نیوز ،آبادان نیوز ،نیوز آبادان ،اخبار آبادان ،خوزستان ،اخبار خوزستان  

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: