پست الکترونیک جمعه ١٤ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > آخرین‌های صنعت نفت آبادان


کد خبر: ٢٩١٨٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/06/01-١٣:٢٥

دراین بسته خبری به‌تشریح آخرین اخبار صنعت نفت آبادان می پردازیم./ ابوالفضل امیری

 

آبادان نیوز _ آبادان خبر _ آخرین‌های صنعت نفت آبادان را اینجا دنبال کنید.

 

مصاف نفت آبادان و پیکان

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درچارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشور، میزبان پیکان است.

اطلاعات بازی

هفته‌ سوم مسابقات لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس

بازی: نفت آبادان - پیکان

تاریخ و زمان: چهارشنبه 1 شهریور 1402 / ساعت 21

مکان: ورزشگاه تختی آبادان

داوران: حسین زیاری، مرتضی سلمان نژاد، صادق رستمی، امیر ایار

ناظر: محمدرضا اکبریان وضعیت دو تیم

صنعت نفت آبادان درحال حاضر با سه امتیاز در رتبه هشتم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد. عبدالله ویسی و شاگردانش در اولین بازی خود در آبادان مقابل استقلال و جواد نکونام قرار گرفتند و به حساب 3-0 شکست خوردند. نبرد دوم آنها که با موفقیت همراه شد دیدار با فولاد خوزستان در یک بازی پرحاشیه بود که در نهایت آبادانی ها توانستند به برتری در دربی خوزستان برسند.

بازی پیش رو قطعا بازی مشکلی برای نفت است چرا که آنها برابر یک تیم جوان بازی می کنند.

درسوی مقابل تیم پیکان قرار دارد. پیکان با رسول خطیبی در حال حاضر با دو امتیاز در رتبه دهم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد. شاگردان خطیبی در دو بازی ابتدایی مسابقات لیگ برتر برابر تیم های نساجی و گل گهر به تساوی دست یافت. آنها حالا از گرمای خوزستان و آبادان سه امتیاز می خواهند و البته می دانند که کار سختی در ورزشگاه تختی مقابل ویسی و هواداران پرشور نفت خواهند داشت./ خبر آبادان


سرمربی نفت آبادان: برای خوشحالی هواداران باید پیروز شویم

عبدالله ویسی دیروز (سه‌شنبه) درنشست خبری پیش از بازی تیم های صنعت‌ نفت آبادان و پیکان تهران اظهار کرد: پیکان تیم بسیار جوان و دونده‌ای است که کار را برای هر تیمی سخت می‌کند.

سرمربی صنعت نفت آبادان افزود: ۲ بازی قبلی تیم پیکان را بارها آنالیز کردیم و می‌دانیم با چه تیم سر سختی بازی داریم.

ویسی گفت: با تیم بازی داریم که سرشار از انگیزه و بدنبال جایگاه هستند.

سرمربی نفت آبادان بیان کرد: اما بازیکنان صنعت‌نفت هم بدنبال نخستین پیروزی فصل هستند و با این انگیزه به میدان خواهند رفت.

وی افزود: تمرینات تیم در چند روز اخیر بسیار شاداب برگزار شد و هدفمان شاد کردن دل هواداران است.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان امروز از هفته سوم لیگ برتر میزبان پیکان تهران است./ اخبار آبادان


خطیبی: برای کسب سه امتیاز به آبادان آمده‌ ایم

سرمربی تیم فوتبال پیکان دیشب (سه‌شنبه) درنشست خبری پیش از بازی فردای تیمش با صنعت نفت آبادان، اظهار کرد: از اقدامات فرهنگی باشگاه نفت در بدو ورود ما به فرودگاه قدردانی می‌کنم. 

رسول خطیبی بیان کرد: ویسی یکی از مربیان خوب ایران است. او هم فصل قبل و هم باتوجه به دو دیدار ابتدایی لیگ امسال نشان داده است، صنعت نفت را به جایگاه مناسبی رسانده است و قطعا در ادامه راه نیز موفق خواهد شد.

سرمربی پیکان گفت: نفت آبادان در بازی دوم خود یک تیم خوب با بازیکنان با کیفیت نشان داد. این تیم با سیستم خوب و هجومی بازی می‌کند و امیدوارم فردا یک بازی خوب را از سوی دو تیم شاهد باشیم. تیم ما هم آمادگی خوبی دارد و دوست داریم بازی خوبی به نمایش بگذاریم و بازیکنان‌مان هم آماده هستند.

خطیبی بیان کرد: بازیکنانم در دو بازی گذشته با انگیزه نشان داده‌اند و فعل خواستن را صرف کرده‌اند و من و کادرفنی را امیدوار کرده‌اند. امیدوارم همین روند را ادامه دهیم. ما هم پیکان و یک تیم خوب هستیم و برای کسب امتیاز به آبادان آمده‌ایم و ان‌شاءالله فردا بتوانیم با سه امتیاز برگردیم.

او گفت: بازی فردا دیداری است که هر تیمی از موقعیت‌های خود استفاده کند و اشتباه نداشته باشد، برنده خواهد بود که امیدوارم تیم پیکان بتواند اشتباه کم داشته باشد از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم و نتیجه خوبی بگیریم./ خبر آبادان 

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: