پست الکترونیک جمعه ٠٧ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > عبدالله کعبی: آمادگی منطقه آزاد اروند جهت برگزاری رقابت های ملی ورزش‌های آبی


کد خبر: ٢٨٥٦٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/11/08-١١:٠٧

رییس ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند از آمادگی این سازمان برای برگزاری رقابت های ملی رشته های آبی خبر داد.

 

آبادان نیوز _ عبدالله کعبی، مدیرکل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد اروند در حاشیه برگزاری دومین روز از رقابت‌های نجات غریق قهرمانی جنوب غرب کشور در گفت‌و‌گو با برنا اظهار کرد: این دوره از رقابت های با حضور ۶ استان بوشهر، فارس، کهکیلویه و بویر احمد، خوزستان، لرستان و منطقه آزاد اروند در هشت ماده برگزار شد.

کعبی با بیان اینکه این رقابت های به صورت متمرکز از پنجم تا امروز ششم بهمن ماه در استخر اروند آبادان برگزار شد، گفت: هیات نجات غریق اروند برای اولین مرتبه میزبان این رقابت ها شده و جمعا در این دوره میزبان ۴۰ بازیکن و ۱۲ نفر کادر شده است.

 

وی با اشاره به اینکه هر تیم با چهار بازیکن به همراه مربی و یک سرپرست در این رقابت ها حاضر شدند، افزود: از هر تیم چهار نفر به صورت تیمی و انفرادی به رقابت پرداختند.

مدیر کل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه در این دوره ناظرین فدراسیون حضور دارند و داوران برتر استان ها کنار داوران منطقه آزاد اروند این رقابت را داوری کردند، اضافه کرد: خوشبختانه در این دوره با توجه به پتانسیل موجود، ۱۰ داور از اروند حضور دارند و فدراسیون فقط پنج داور دیگر را معرفی و راهی آبادان کرده بود.

او با اشاره به رقابت یک تیم از خوزستان و یک تیم از اروند در این دوره، بیان کرد: هدف از میزبانی این رقابت ها، محک و رشد بازیکنان و داوران در سطح منطقه آزاد اروند است که قطعا علاوه بر نتیجه حاصله در پایان این رقابت ها، نتایج رشد سرمایه های ورزشی این رشته در آینده نزدیک بیشتر نمایان خواهد شد.

رییس ورزش و جوانان اروند با اشاره به حضور روسای هیات های 6 استان شرکت کنند در آبادان، تصریح کرد: این رقابت ها در کلاس ILS فدراسیون جهانی نجات غریق برگزار شد و خروجی به قهرمان کشوری و انتخابی تیم ملی برای اعزام به مسابقه های جهانی منتهی خواهد شد.

این مقام مسئول در پایان ضمن تقدیر و تشکر از اعتماد فدراسیون نجات غریق کشور و اعطای میزبانی این دوره از رقابت ها به اروند، بیان کرد: انتطار داریم با توجه به ظرفیت های موجود ورزشی به ویژه  در رشته های آبی، شاهد برگزاری رقابت های قهرمان کشور و ملی در منطقه باشیم که امیدوارم هیات های مربوطه با برنامه ریزی دقیق و مناسب شرایط لازمه را فراهم کنند و این اداره کل نیز در بخش های مختلف آمادگی تسهیل امور و حمایت های لازم را اعلام می کند.

لازم به ذکر است که در پایان این دوره؛ استان فارس با کسب ۱۷۸ امتیاز تیم اول، خوزستان با ۱۵۸ امتیاز تیم دوم و منطقه آزاد اروند با ۱۳۳ امتیاز تیم سوم معرفی شدند./ آبادان خبر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: