پست الکترونیک پنج شنبه ٠٩ فروردين ١٤٠٣
اخبار > آخرین‌های نفت آبادان


کد خبر: ٢٨٥٤٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/11/07-١١:٠٢

در این گزارش به تشریح آخرین اخبار باشگاه نفت آبادان می‌پردازیم./ ابوالفضل امیری

 

آبادان نیوزآخرین‌های نفت آبادان با ما بخوانید:

 

اقدامات عجیب مدیرعامل سابق صنعت نفت آبادان!

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که در فصل بیست و دوم روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد و در حالی که نقل و انتقالات زمستانه فرصت خوبی بود تا نفتی ها ضمن حفظ نفرات خوب خود با جذب بازیکنان مورد نظر، تقویت شوند اما فرصت سوزی و گاف های مدیریت سابق کار دست آبادانی ها داد.

در زمان مدیرت احمد پارو در باشگاه نفت آبادان در حالی که تاوارس بارها به کمبود بازیکن اشاره داشت، در اقدامی عجیب مدیریت باشگاه با جدایی تک مهاجم خود یعنی عماد میرجوان موافقت کرد و این بازیکن با دریافت مبلغی میلیاردی از باشگاه نفت جدا شد و به آلومینیوم اراک پیوست. اقدام عجیبی که در همین شرایط بازهم تکرار شد، جدایی پورامینی و بازهم با دریافت پول از باشگاه نفت بود.

نکته قابل تامل این است که در همین وضعیت نا به سامان تیم، سرمربی برزیلی نفت سینا مریدی و احسان مرادیان را هم با موافقت مدیریت سابق در لیست خروجی قرار داد. البته جدایی این دو بازیکن به دوران مسعود رضاییان به عنوان جانشین پارو رسید؛ رضاییان که سابقه مدیریت در باشگاه فولاد را در کارنامه دارد، اشتباهات مدیر قبلی نفت را تکرار نکرد و در ساعات پایانی نقل و انتقالات زمستانه به این دو بازیکن اعلام کرد که در صورت پرداخت پول، رضایت نامه هایشان صادر می شود که این مهم رقم خورد و باشگاه نفت با دریافت پول اجازه داد تا مرادیان راهی تراکتور و مریدی راهی فولاد شود.

اما سوال مهم این است، این چهار بازیکن که در زمان پرکاس جذب نفت آبادان شدند و بعضا از آن ها به عنوان بازیکنان درجه چندم یاد می شد و مدیریت سابق نیز درصدد قطع همکاری با آن ها بود، چگونه اکنون راهی باشگاه های تراکتور، فولاد و آلومینیوم اراک شدند؟ پس مطمئنا این بازیکنان کارایی لازم را داشته اند که جذب تیم های ششم تا هشتم لیگ شده اند.

باشگاه نفت در این مدت در کنار از دست دادن بازیکنان خوبی چون عماد میرجوان، وحید نامداری، حسن پورامینی، احسان مرادیان و سینا مریدی اقدام به جذب سه بازیکن خارجی داشت که مهاجم کروات به دلیل گاف بزرگ و عدم بررسی مدیریت سابق باشگاه و همکارانش از شرایط بازیکن، علی رغم هزینه های فراوان برای حضور او در آبادان، نتوانست مجوز بازی در ایران را بگیرد و در نهایت تنها بازیکن اروگوئه ای و بازیکن عراقی جذب شدند. البته نفت طی روزهای گذشته و در مدیریت جدید موفق به جذب یک بازیکن دورگه ایرانی - کویتی شد تا او بتواند جایگزین خوبی برای میرجوان باشد.

نفت آبادان در این فصل دچار فرصت سوزی و اسیر وعده ها شد، آن جایی که پارو از آمدن "شفر و منشا" به نفت آبادان خبر می داد اما در اقدامی عجیب فیروز کریمی به عنوان سرمربی انتخاب شد و منشا هم هرگز به آبادان فکر نکرد.

نفت اگرچه با تاوراس به روزهای خوب می اندیشد اما تاکنون بهای سنگینی را پرداخت کرده است./ آبادان خبر


سینا مریدی دوباره شاگرد نکونام شد | سرخ نیوز

سینا مریدی، هافبک سابق فولاد و نیم‌فصل اول صنعت نفت، به جمع شاگردان جواد نکونام اضافه شد.

سینا مریدی که در ابتدای فصل از باشگاه فولاد جدا شد و به صنعت نفت آبادان پیوست، پس از نیم‌فصل حضور در جمع آبادانی‌ها تصمیم به قطع همکاری گرفت تا دوباره پیراهن سرخ‌پوشان اهوازی را بر تن کند.

این بازیکن ۲۶ ساله که محصول آکادمی باشگاه فولاد خوزستان است و طی سالیان اخیر فقط دو فصل از این تیم دور بوده، دوباره با نظر جواد نکونام به این تیم بازگشت و قرارداد جدیدی امضاء کرد.

مریدی که در دور رفت لیگ برتر ۹ بار برای صنعت نفت آبادان به میدان رفت و آخرین بازی خود در این تیم را در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی مقابل مس کرمان انجام داد، پس از جدایی از جمع شاگردان تاواراس، فولاد خوزستان را برای ادامه بازی انتخاب کرد.

فولاد خوزستان که در نقل و انتقالات زمستانی به دنبال یک هافبک دفاعی - میانی بود، در نهایت با نظر نکونام توانست سینا مریدی را جذب کند و این بازیکن را به جای احمد عبدالله‌زاده به خدمت بگیرد.

سینا مریدی پس از روبرتو تورس، سعید واسعی، محمد نژادمهدی و یوکیا سوگیتا به‌عنوان پنجمین خرید باشگاه فولاد خوزستان در نقل و انتقالات نیم‌فصل معرفی شد./ آبادان خبر


دروازه‌بان سابق فولاد خوزستان که در این فصل راهی نفت آبادان شده بود، ترجیح داد همکاری‌اش با طلایی‌پوشان را هم پایان دهد.

مرادیان که در هفته‌های ابتدایی فصل فرصت مناسبی برای حضور در ترکیب نفت آبادان داشت، بدشانس بود که حضورش توام با شرایط سخت طلا‌یی‌پوشان با هدایت رضا پرکاس بود و با نتایج مناسبی همراه نشد.

در نهایت احسان مرادیان در ساعات پایانی نقل و انتقالات طی توافق با باشگاه نفت آبادان قراردادش را با این تیم پایان داد و از تراکتور به عنوان مقصد احتمالی‌اش یاد می‌شود./ آبادان خبر


برتری بلندقامتان آبادان مقابل حریف آذربایجانی

تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان دیروز (پنجشنبه 6 بهمن‌ ماه) در چهارچوب هفته بیست‌و‌یکم لیگ برتر بسکتبال کشور، میزبان توفاراقان آذرشهر بود که این دیدار با نتیجه 99 بر 80 به نفع بلندقامتان آبادان به پایان رسید.

بسکتبالیست‌های آبادان با این برد 35 امتیازی شده و در رده چهار جدول قرار گرفتند.

 

اظهارات سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان

علی توفیق، سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در خصوص این دیدار گفت: بازی سختی بود و ما براحتی پیروزی را به دست نیاوردیم.

توفیق بیان کرد: در اکثر دقایق این دیدار به بازیکنان جوان میدان دادیم و به بازیکنان با تجربه استراحت دادیم.

وی افزود: حریف برای پیروزی بر ما تلاش زیادی کرد، ولی بازی هوشمندانه بازیکنانمان اجازه فرصت طلبی را به آن‌ها نداد./ آبادان خبر

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: