پست الکترونیک جمعه ٠٧ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > نفت آبادان در اراک به مصاف آلومینیوم می‌رود


کد خبر: ٢٨٥٤٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/11/06-١٧:٤٢

نفتی‌های آبادان فردا مهمان آلومینیوم اراک هستند.

 

آبادان نیوز _ تیم فوتبال صنعت نفت آبادان فردا (جمعه 7 دی‌ماه) در چهارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال خلیج فارس، در اراک مهمان تیم آلومینیوم این شهر است.

علیرضا فیروزی، مدیر تیم نفت آبادان گفت: در اراک برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم، زیرا برای بهبودی شرایطمان در جدول نیاز مبرم به سه امتیاز این دیدار داریم.

او اظهار داشت: حسن بیت سعید و امید خالدی ۲ بازیکن با تجربه ما بدلیل مصدومیت این دیدار را از دست دادند و دیگر بازیکنان تیم مشکلی برای حضور در ترکیب را ندارند و در اختیار کادر فنی هستند.

فیروزی بیان کرد: در طول هفته تمرینات منظمی بر اساس نوع بازی تیم آلومینیوم انجام دادیم و بازیکنان با شناخت از این تیم به میدان می‌روند.

 

اظهارات پیش از بازی سرمربی صنعت نفت آبادان

ادسون تاوارس، سرمربی نفتی‌های آبادان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر آلومینیوم اراک اظهار کرد: خوشحالم که در یک روز برفی برای اولین بار در شهر اراک هستم و آماده ارائه بهترین عملکرد در بازی فردا هستیم.

وی افزود: چند بازیکن مصدوم داریم اما نفرات جایگزین شایسته‌ای هم برای فردا خواهیم داشت.

تاوارس در خصوص جذب نفرات جدید تا پایان زمان نقل و انتقالات گفت: اگر گزینه خوبی در بازار نقل و انتقالات پیدا کنیم، اقدام به جذب او خواهیم کرد.

این سرمربی برزیلی درباره شرایط صنعت نفت در لیگ امسال گفت: به اینکه گزینه سقوط یا گزینه قهرمانی باشیم، فکر نمی کنیم. تیم از ابتدای فصل راه درستی نداشته و تلاش می کنیم روز به روز بهتر شویم.

 

اظهارات پیش از بازی سرمربی آلومینیوم اراک 

محمد نوازی، مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر صنعت نفت آبادان گفت: امیدواریم در حضور تماشاگرانمان که مجوز حضور در استادیوم را گرفته‌اند، بازی خوبی ارائه دهیم‌ و شرمنده هواداران نشویم.

او ادامه داد: صنعت نفت تیم خوب و و ریشه داری است که فوتبال خوبی بازی می کند و تغییر و تحولاتی را هم در کادر فنی داشته است. البته در مقابل انتظارات از تیم آلومینیوم هم زیاد است و امیدواریم بازی فردا بازی خوبی باشد.

نوازی با اشاره به اشتباهات داوری در چند دیدار اخیر تیم آلومینیوم اراک گفت: متاسفانه اشتباهات داوری در چند بازی گذشته لطمات زیادی به تیم ما وارد کرد که به جز اعتراض و شکایت، کاری از دست ما بر نمی آید و اعتراضات ما به جایی نمی‌رسد. واقعاً فقط می توانیم در زمین مبارزه کنیم. در بازی با هوادار، خطای بیرون هجده قدم که اصلاً خطا هم نبود برای تیم حریف پنالتی گرفته شد که در نهایت سه امتیاز را از ما گرفت.

مربی آلومینیوم در پایان از عدم جدایی محمود قائدرحمتی از این تیم خبر داد و گفت: خلعتبری هم شرایط بازی را دارد و در صورت صلاحدید کادر فنی می تواند به میدان برود.

 

بازی دو تیم از ساعت 14 در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار می‌شود./ آبادان خبر

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: