پست الکترونیک پنج شنبه ٣٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > منصوریان: طالب ریکانی یک الگو است/ فوتبال بحرینی را دوست ندارم


کد خبر: ٢٠١٧٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/02/19-١١:٥٠

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک معتقد است طالب ریکانی یکی از بهترین بازیکنان خوزستان است و می‌تواند الگوی خوبی برای سایر بازیکنان باشد.

 

به گزارش آبادان خبر؛ علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر صنعت نفت آبادان، در نشست خبری اظهار کرد: متاسفانه روزهای خوبی را شاهد نیستیم و از خداوند می‌خواهم سریع‌تر شر ویروس کرونا از دنیا کم شود. می‌دانستیم با تیمی بازی می‌کنیم که در آبادان سخت می‌بازد و خوب بازی می‌کند و نفرات خوبی دارد. به آقای پورموسوی تبریک می‌گویم. در شروع فصل مهار این تیم خیلی سخت بود. تیم خوب و منسجمی دارند و به عنوان کسی که سال‌ها سرمربی تیم ملی امید بودم، معتقدم استان خوزستان از نظر استعداد روی گنج خوابیده است.

وی افزود: ما باید روی برنامه دوممان بازی می‌کردیم و از بازیکنان تاثیر گذار به خصوص طالب ریکانی مواظبت می‌کردیم. به نظر من طالب ریکانی خودش را وقف شهرش کرده است و مانده است. او یک فوتبالیست تراز اول است و از بازی او لذت می بریم. حالا که او در این شهر مانده است، امیدوارم به او کمک کنند تا الگویی باشد برای بقیه بازیکنان آبادانی که این توانایی را در خودشان ببینند که به شهر خودشان برگردند. من به عنوان یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر استان خوزستان از او نام می برم. بازی می‌توانست یک بر یک و یا حتی دو بر صفر به سود ما تمام شود، هیچ تضمینی برای نتیجه یک بر صفر ما تا پایان بازی وجود نداشت حتی ۴۰ ثانیه قبل از پایان بازی ممکن بود ما گل تساوی بخوریم. همین طور پورحمیدی دو مهار بسیار خوب داشت. در مجموع بازیکنان ما زحمت کشیدند تا گل را حفظ کردند. ما از تیم‌هایی بودیم که توانستیم نفت را در آبادان شکست دهیم، خیلی از تیم‌های بزرگ در آبادان شانس بردن نداشته‌اند. نتیجه بازی می‌توانست بیشتر از یک گل شود کمی هم خوش شانس بودیم.

او درباره زمین افتادن بازیکنان روی زمین گفت: این کارها در کار ما نیست. اگر بازیکنی اشتباه کرده است به حساب ما نگذارید. بازیکن ما اشتباه کرده است و من بلند صدا می‌زدم که بلند شو. به پزشک تیم هم گفته‌ام که بدون اجازه وارد زمین نشود. این کار درست نیست و به دروازه بان گفتم که ما نمی‌خواهیم به این صورت برنده شویم. ما باید بجنگبم و برنده شویم. اما او در بین دو نیمه به من گفت دستم ضربه خورده است و من حرف او را قبول کردم. ما از این سیستم خوشمان نمی‌آید و از تیم حریف هم معذرت خواهی کردم. هنوز یونس احمد را به خاطر دارم که کاری کرد که کریم باقری عصبانی شد و با مشت به صورت بازیکن حریف کوبید. در زمانی این حرکت‌ها به فوتبال بحرینی و قطری مشهور بود و دوست نداریم این کار را انجام دهیم.  

او در پایان گفت: از تیم صنعت نفت آبادان تشکر می‌کنم که روز قبل به ما زمین برای تمرین دادند. امیدوارم بتوانم این مهمان نوازی را جبران کنم.

آبادان خبر،آبادان نیوز،ورزشی،فوتبال،منصوریان،صنعت نفت
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: