پست الکترونیک جمعه ٠٧ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > شب به یاد ماندنی برای دختران فوتسال آبادان


کد خبر: ٢٠١٣٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/02/18-٠١:١٠

تیم پالایش نفت آبادان در دومین بازی خود در هفته دوم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان کشور به برتری رسید اما ملی حفاری متحمل شکست سنگین شد.

 

به گزارش آبادان خبر، در هفته دوم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان کشور که امشب (جمعه) برگزار شد، تیم پالایش نفت آبادان در خانه با نتیجه ۳ بر ۲ از سد سایپا گذشت و چهار امتیازی شد. سهیلا ملمولی، نسا احدی و الهام عنافچه برای آبادان در این بازی گلزنی کردند و فاطمه تراهی و مهسا علی مددی برای سایپا، گل زدند. نفت با این نتیجه صدرنشین شد.

 این دیدار در نیمه دوم به دلیل مصدومیت آرزو صدقیانی بازیکن تیم پالایش نفت آبادان دچار وقفه شد و با بازگشت آمبولانس به محل مسابقه، بازی از سر گرفته شد.

همچنین تیم فوتسال ملی حفاری نیز امشب متحمل یک شکست سنگین برابر خراسان رضوی شد. این دیدار هفت گل در برداشت که سهم ملی حفاری ۲ گل و سهم خراسان نیز پنج گل بود. سارا شیربیگی چهار بار و مهسا ایرانمش یک بار برای خراسان گلزنی کردند. فهمه زارعی و رقیه صومعه (گل به خودی) برای حفاری دروازه سایپا را باز کردند.

در حال حاضر حفاری با تساوی که در بازی اول مقابل پالایش نفت به دست آورد، یک امتیازی است و در قعر جدول قرار دارد. خراسان و سایپا نیز دوم و سوم هستند.

در هفته سوم این رقابت ها نیز ملی حفاری در دیداری خارج از خانه با سایپا دیدار می کند و پالایش نفت آبادان هم در مشهد میهمان تیم خراسان است.

مرحله نهایی لیگ برتر به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود و در نهایت نیز جام قهرمانی به تیمی خواهد رسید که بیشترین امتیاز را کسب کرده باشد.

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز 

منبع:ایسنا

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: