پست الکترونیک چهارشنبه ٠٥ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > جبیره : مقابل شهرخودرو گلم را مردود کردند و پنالتی هم نگرفتند


کد خبر: ١٤٨٠٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/05/14-١٩:٠٩

مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در بازی با شهرخودرو داور یک پنالتی روی من و گل سالم مرا نگرفت.

 

آبادان نیوز : مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در بازی با شهرخودرو داور یک پنالتی روی من و گل سالم مرا نگرفت.

به گزارش آبادان خبر ، رضا جبیره در خصوص بازی با شهر خودرو اظهار داشت: یکی از بازی های خوب این فصل نفت آبادان همین بازی بود و بخصوص در نیمه دوم خیلی خوب بودیم . حق ما در این بازی برد بود و افسوس که این بازی مهم را با برد تمام نکردیم. من با آقای بختیاری زاده در تیم ملی امید کار کردم و می دانم چه مربی با دانشی است اما به نظر من ایشان زمان می خواهند تا اهدافشان در تیم شهرخودرو اجرا شود . بازی تیم شهر خودرو بسیار سخت بود و آنها تیم‌هایی در لیگ هستند ولی در این بازی استحقاق برد برای نفت آبادان بود.

وی در مورد داوری بازی گفت : من در مورد داوری حرفی نمی زنم چون داور همیشه قابل احترام است اما در مورد حسرت خودم می گویم که یک گل کاملا درست من گرفته نشد و تعداد زیادی فیلم وجود دارد که توپ از روی خط رد شده است و حسرت این را می خورم چرا گلم را قبول نکردند. بعد از این صحنه می توانستم با سر دروازه شهرخودرو را باز کنم اما مدافع این تیم مثل فوتبال امریکایی طوری از پهلو به من ضربه زد که موقع خوردن به زمین هم منتظر سوت پنالتی بودم اما واقعا نمی دانم چطور داور این صحنه به این واضحی پنالتی را نگرفت.

مهاجم تیم صنعت نفت در خصوص آینده اش با توجه به اتمام قرارداد خود در پایان فصل تصریح کرد: من در فوتبال همه چیزم را از نفت آبادان دارم و در این تیم رشد کردم تا به لیگ برتر و تیم ملی امید برسم. اما شرایط نفت آبادان برای فصل بعد مبهم است و قرارداد من هم تمام شده است. بعد از دو بازی این تیم را ترک‌ خواهم کرد. لطف باشگاه نفت آبادان و مردم آبادان همیشه خواهم داشت و امیدوارم به این تیم توجه کنند. اگر به تیم نفت آبادان توجه می شد، سهمیه می گرفتیم اما توجه ای نشد. همیشه نفت آبادان را دوست دارم چه در ایران باشم و چه در خارج از ایران بازی کنم.

 

 

 

 

منبع:فارس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: