پست الکترونیک جمعه ٣١ فروردين ١٤٠٣
اخبار > شکایت باشگاه نفت آبادان از تیم داوری بازی مقابل شهر خودرو


کد خبر: ١٤٧٦٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/05/11-١٨:٥٠

باشگاه صنعت نفت آبادان شکایتی علیه تیم داوری دیدار شب گذشته این تیم مقابل شهر خودرو به کمیته انضباطی و کمیته داوران ارسال کرد.

 

آبادان نیوز : باشگاه صنعت نفت آبادان شکایتی علیه تیم داوری دیدار شب گذشته این تیم مقابل شهر خودرو به کمیته انضباطی و کمیته داوران ارسال کرد.

به گزارش آبادان خبر ، دیدار شب گذشته دو تیم صنعت نفت آبادان و شهرخودرو در حالی با تساوی یک بر یک به پایان رسید که تیم نفت به تصمیمات داوری این دیدار که برعهده امیر عرب براقی بود، به شدت معترض بود. صحنه هایی از این دیدار باعث شد که باشگاه صنعت نفت نیز امروز (شنبه) اعتراض خود را در نامه ای کتبی به کمیته انضباطی و کمیته داوران ارسال کند.

علی عیسی زاده، مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان اظهارکرد: در دیدار شب گذشته در حق تیم صنعت نفت اجحاف شد و داور سه پنالتی برای ما نگرفت، ضمن این که در صحنه ای توپ بازیکن ما از خط دروازه شهرخودرو عبور کرد ولی داور آن را گل اعلام نکرد.

وی بیان کرد: باشگاه نفت آبادان هیچ زمانی به داوری ها اعتراض نشان نداده است ولی این دلیل نمی شود که اینگونه در حق تیم نفت اجحاف شود و به این صورت برای ما سنگ تمام بگذارند.

 

 

 

 

منبع:ایسنا 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: