پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > مربی نفت آبادان: اشتباه داور مانع پیروزی تیم شد


کد خبر: ١٤٧٥٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/05/11-٠٩:١١

مربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: داور در این دیدار براحتی مانع پیروزی ما شد و اشتباه‌های داوری برای صنعت‌نفت به امری عادی تبدیل شده‌است.

 

آبادان نیوز : مربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: داور در این دیدار براحتی مانع پیروزی ما شد و اشتباه‌های داوری برای صنعت‌نفت به امری عادی تبدیل شده‌است.

به گزارش آبادان خبر ، کاظم فرهانی جمعه شب در نشست خبری پس از بازی تیم های صنعت‌نفت آبادان و شهرخودرو مشهد اظهار داشت: در این بازی داور به صنعت‌نفت ظلم کرد و خیلی راحت ۲ پنالتی تیم ما را ندید تا سه امتیاز را از دست بدهیم.

وی افزود: در دقیقه ۸۲ گل کاملا صحیح  نفت را داور ندید و اعتقاد داشت توپ از خط دروازه عبور نکرده در صورتی که توپ از خط دروازه رد شده بود.

مربی تیم صنعت‌نفت آبادان گفت: گلی که دریافت کردیم صحیح نبود زیرا مهاجم حریف قبل از گلزنی روی مدافع ما مرتکب خطا شد ولی این خطا از چشم داور دور ماند.

فرهانی افزود: اگر ما برای کسب سهمیه آسیا نیاز به سه امتیاز این دیدار داشتیم چگونه اشتباهات داوری را جبران می‌کردیم. متاسفانه اشتباهات داوری در این فصل برای صنعت‌نفت به امری عادی تبدیل شده است.

وی اظهار داشت: کارشناسان باید وقت بیشتری برای بازی‌های صنعت‌نفت آبادان بگذارند تا برای همه مشخص شود که این تیم از سوی داوری ضرر کرده است و امتیازهای مهمی را از دست داده است.

مربی صنعت‌نفت آبادان افزود: ما همه تلاش خود برای پیروزی را می‌کنیم ولی برخی اتفاقات این اجازه را به ما نمی‌دهد که پیروز شویم و ما را شرمنده هواداران می‌کند.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان جمعه‌شب از هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ برتر برابر میهمانش شهرخودرو به تساوی یک بر یک رسید.

 

 

 

 

منبع:ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: