پست الکترونیک پنج شنبه ٠٩ فروردين ١٤٠٣
اخبار > رد شایعه افزایش دو برابری شهریه ورزشکاران در آبادان


کد خبر: ١٤١٩٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/03/18-١٠:١٠

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبادان از رد شایعاتی مبنی بر تصمیم خودجوش برخی باشگاه‌داران برای افزایش دو برابری شهریه ورزشکاران خبرداد.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبادان از رد شایعاتی مبنی بر تصمیم خودجوش برخی باشگاه‌داران برای افزایش دو برابری شهریه ورزشکاران خبرداد.

به گزارش آبادان خبر ، علی رضایی شکیب رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبادان در خصوص طرح شایعاتی مبنی بر تصمیم خودجوش برخی باشگاه‌داران برای افزایش دو برابری شهریه ورزشکاران گفت: حداکثر شهریه‌ای که در حال حاضر باشگاه‌داران مجاز به اخذ از ورزشکاران هستند، ۱۳۰ هزار تومان برای باشگاه‌های درجه ۱ است که با احتساب استفاده ورزشکاران از دستگاه‌های برقی، این مقدار تا ۱۵۰ هزار تومان نیز قابلیت افزایش دارد.

او  افزود: به‌طور مشخص سالانه از سوی اداره کل ورزش و جوانان نرخ شهریه برای تمامی باشگاه‌های خصوصی تعیین و‌ ابلاغ می‌شود  که این افزایش معمولاً ۱۵ درصد بوده نه ۱۰۰ درصد!

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبادان تصریح کرد: برای سال جدید هنوز نرخنامه جدیدی اعلام نشده و هرگونه افزایش شهریه خلاف قانون و با آن برخورد خواهد شد.

رضایی یادآور شد: این رویه به‌هیچ‌ عنوان مورد تأیید ما نیست که زیان وارد آمده بر باشگاه‌ها به‌دلیل شیوع کرونا از جیب ورزشکاران جبران گردد.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان خبر 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: